יום שישי, 20 בפברואר 2015

ארונות לחדר שינה



כיצד נבחר ארונות לחדר שינה?
בבחירת ארון לחדר שינה, חשוב להבין כמה וכמה דברים שצריכים להרכיב את הבחירה ולאפשר לכם לבחור את הארון הנכון ביותר עבורכם. השיקול הראשון אצל רובנו יהיה, כמובן, המחיר – אך חשוב להבין שארונות לחדר שינה הם רהיטים גדולים ובכל מקרה מדובר בהשקעה כלכלית משמעותית, ומוטב לקנות מוצר איכותי ולא להתפשר בתחום זה. לאחר מכן צריך לחשוב על גודלו של הארון – ארונות לחדר שינה הם הארונות הגדולים והחשובים בבית, בהם נאחסן את כל הבגדים והפריטים האישיים שלנו. יש לבחור ארון גדול המתאים לצרכינו אלה. מעבר לכך – חשוב להתחשב גם בעיצובו של הארון והתאמתו לעיצוב החדר.




ארונות תופסים הרבה מקום – והחדר שלנו קטן
הבעיה העיקרית בבחירת ארונות לחדר שינה טמונה בכלל באופיו של חדר השינה – שהוא לרוב לא חדר מרווח כל כך גם כך. הרהיט הדומיננטי בחדר השינה שלנו הוא כמובן המיטה – שמשאירה מעט מאוד מקום להכנסת ארון גדול ומשמעותי לחדר. עם זאת, כבר הבהרנו שנחוץ לנו ארון גדול לאחסון כלל הפריטים שצריכים להיכנס אליו – וכאן נשאלת השאלה מה עלינו לעשות. התשובה לשאלה זו קיימת בדמות ארונות קיר בעלי דלת הזזה – שנותנים לנו מרחב אחסון רב בלי לצופף את החדר שלנו.

ארונות קיר עם דלת הזזה – הפתרון שסוגר את כל הפינות
ארונות קיר עם דלת הזזה הם הפתרון המרכז את כלל הגורמים בהם צריך להתחשב ברכישת ארונות לחדר שינה. בראש ובראשונה – מדובר בארונות גדולים, שגובהם מוגבל רק בגובה תקרת החדר שלנו. בנוסף, היכולת שלנו להגביה אותם ולהצמידם לקיר מאפשרת לנו לצמצמם את עוביים – כך שהם לא תופסים מקום רב בחדר. כן ניתן להכניס ארון מעוצב שייתן לחדר השינה שלנו בדיוק את הפרט היעיל והמעוצב שהיה חסר בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה