יום שישי, 20 בפברואר 2015

טבעות אירוסין




הסבר קצר על מקורן של טבעות אירוסין

המנהג של נתינת טבעת כמתנה המסמלת את הכוונה והרצון העתידיים להתחתן הוא לא מנהג חדש ולא אנחנו המצאנו אותו. מדובר, למען האמת, במנהג עתיד למדי שהוא אחד מאבני היסוד של החברה המודרנית כפי שאנו מכירים אותה. כבר באימפריה הרומית העתיקה, לפני יותר מאלפיים שנים, נהגו בני האצולה לרדת על ברך ולענוד לנשותיהם העתידיות טבעות אירוסין מזהב. אז, הטבעת סימלה את כך שהבעל למעשה קונה את אשתו לעתיד – אך כיום, הן פשוט מסמלות אהבה ורצון להינשא.



לבחור סגנון לטבעת האירוסין המושלמת

טבעות אירוסין נבדלות זו מזו בסגנון ובסוג – אך ישנם קווים עיקריים שחשוב שכל אחד מאתנו ידע. בתור התחלה – יש לבחור את אבן החן בטבעת, כשהבחירה הברורה היא כמובן יהלום. לאחר מכן יש לבחור מתכת – הבחירות הפופולאריות ביותר הן זהב ופלטינה. לאחר מכן צריך לבחור סגנון חיתוך וסגנון שיבוץ לאבן החן שמהווה את תכלית הטבעת. לכל טבעת ייחוד משלה וסגנון ייחודי משלה שהופך אותה לבחירה נכונה לאשה הנכונה – ולכן כשאנחנו קונים טבעות אירוסין חשוב שנעשה זאת נכון.


לבחור טבעות אירוסין נכון – ולהתחיל את החיים המשותפים

אז איך בכל זאת עושים זאת? טבעת האירוסין היא כנראה התכשיט המשמעותי והחשוב ביותר שנקנה בחיינו – וצריך לבצע את הבחירה בטבעת נכון ולהתחיל בצורה נכונה את חיי האירוסין והנישואין. לכן, כשאנחנו קונים טבעות אירוסין חשוב שנכיר ונבין את הטעם של בת הזוג שלנו – ובמידה ואין לנו את הידע הזה נפנה לאמא, אחות או חברה של בת הזוג שתכווין אותנו ותייעץ לנו. זכרו – לרובנו יש רק הזדמנות אחת לתת טבעת אירוסין, וחשוב שננצל את ההזדמנות הזאת ונבחר בטבעת הנכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה