יום שישי, 16 בינואר 2015

קוסם ליום הולדת



מתי בפעם האחרונה הייתם ביום הולדת של ילדים? סביר להניח שזה לא קרה לכם כבר מזמן, ולכן אתם לא באמת יודעים מה מצופה מכם ואיך להפוך את האירוע הזה למושלם. אם לבת שלכם יש יום הולדת ואם אתם רוצים שהיא תצא מרוצה, כל מה שאתם צריכים זה קוסם ליום הולדת, כי בעזרת קוסם ליום הולדת כל יום הולדת של כל ילדה תהפוך להיות חגיגה בלתי נשכחת.




מה עושה הקוסם?
ראשית, כל קוסם ליום הולדת שאתם מזמינים יוכל להציע לכם שירות מעט שונה, ושנית, התפקיד של הקוסם הוא לא רק לעשות קסמים. זה נכון שאומנם זה הדבר הראשי שבו הוא יתעסק, אך מעבר לכך קוסם ליום הולדת הוא למעשה האדם שיוכל להעביר את כל הפעילויות. התפקיד שלו הוא לגרום לילדים להתעניין כמה שיותר במה שהוא עושה וזה אומר שהוא זה שיקבע למעשה האם המסיבה תצליח או לא.

האם כל קוסם יעשה את העבודה בצורה מושלמת?
כמובן שלא, כי לא לכל קוסם ליום הולדת יש את אותו ניסיון. הניסיון בתחום הזה יכול להיות משמעותי ביותר, כי קוסם ליום הולדת שיש לו יותר ניסיון יוכל לגרום לילדים להתעניין יותר. חשוב שיהיה לכם קוסם שיש לו לא מעט כריזמה, כי למעשה זה מה שיהפוך את האירוע לעוד יותר מוצלח וטוב.

אל תסכימו לשלם כל מחיר
עוד דבר שחשוב ביותר לקבל לגביו החלטה כבר ברגע הראשון זה האם אתם מוכנים לשלם כל מחיר שידרשו מכם או לא. אין סיבה אמיתית להסכים לשלם מחירים מוגזמים ידי כי אפילו אם אתם רוצים שהמסיבה תהייה מושלמת זה עוד לא אומר שצריך לשלם עליה מחיר גבוה מידי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה