יום חמישי, 15 בינואר 2015

חתונה בוילה



לא כולם רוצים אירוע ענק
החתונה שלכם היא היום החשוב והאינטימי ביותר בחיים שלכם – וכולנו שואפים להפוך את יום החתונה למיוחד והמהנה ביותר עבורנו ועבור כל המוזמנים שלנו. כל אחד מדמיין את החתונה שלו אחרת – ולכן הדבר החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לחשוב איזו אווירה אתם רוצים שתהיה בחתונה שלכם. יותר ויותר זוגות מבינים שחתונות הענק ההמוניות והראוותניות – בהן יש אווירה המונית ורועשת בעיקר – הן לא הקונספט שהם מחפשים. אופציה שצוברת תאוצה אצל יותר ויותר זוגות כאלה היא השכרת וילה לחתונה. את האווירה האינטימית והקרובה של חתונה קטנה – מרגישים בצורה הטובה ביותר כשמשכירים וילה לחתונה.

לשכור וילה לחתונה – לאווירה אינטימית וקרובה
לעריכת חתונה מושקעת ואינטימית בוילה יש יתרונות גדולים. ננסה להבין כמה מהם:
-          אינטימיות – למי שמעוניין בחוויה אינטימית וקרובה בינו ובין המוזמנים שלו, שיהיו כולם אנשים קרובים שייהנו מהאירוע וירגישו חלק ממנו – חתונה בוילה היא אופציה מצוינת.
-          אווירה צעירה – וילה לחתונה עם בריכה ומרחב פתוח מושקע היא המקום המושלם לחתונה צעירה, שיכולה להמשיך לאפטר-פארטי מהנה וגם לנופש עם החברים ביום למחרת.

מה חשוב לזכור בארגון חתונה בוילה
-          מגבלות – וילה לחתונה תהיה ממוקמת לעתים קרובות בתוך שכונת מגורים, ולכן חשוב לזכור את המגבלות הכרוכות בכך – חנייה, מגבלות רעש וכדומה.
-          הפקת האירוע – בניגוד לאולמות אירועים, בהם האירוע מופק במידה רבה על ידי האולם עצמו, השכרת וילה לחתונה דורשת מעורבות עצמאית הרבה יותר. בין אם בחברת קייטרינג, בהפקת החופה והמוסיקה – הכל דורש ארגון עצמאי. פתרון מעולה לכך הוא פשוט – השכרת שירותיה של חברת הפקת אירועים מקצועית. גם עם הוצאה כלכלית שכזו, עדיין מדובר בעסק זול בהרבה מאולם אירועים וכל הכרוך בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה