יום שבת, 22 ביוני 2013

שיקום הפה



מתי פונים אל מומחה של שיקום הפה?
אין כל צל של ספק, כי טיפולי שיקום הפה נחשבים לטיפולי השיניים המורכבים ביותר שיש, שכן מדובר על מגוון רחב מאד של בעיות אשר דורשות טיפול. חשוב מאד להבין כי רופא אשר שיקום הפה מהווה את תחום ההתמחות המרכזי שלו, יוכל לספק לכם תוצאות גבוהות מאד בסופו של דבר ובהתאמה מלאה לכל הצרכים שלכם ולמצב השיניים והחניכיים שלכם לצורך העניין. יחד עם זאת, אנשים רבים תוהים האם הבעיה אשר צצה להם באזור הפה דורשת את הטיפול של מומחה מן התחום, או שרופא שיניים אחר יוכל להספיק במידה כזו או אחרת.  אז מתי פונים למומחה בשיקום הפה לצורך טיפול מקיף בבעיות?

שחזורים מלאים של השיניים שלכם
כדאי ורצוי לפנות אל מומחה של שיקום הפה כאשר אתם נזקקים לשחזור מלא של השיניים שלכם. לעתים מדובר על שחזור של מספר שיניים שכנות, ולעתים מדובר על שחזור של כל הלסת התחתונה, העליונה או שתי הלסתות ביחד. מומחים של שיקום הפה יוכלו לספק לכם השתלות שיניים ברמה הגבוהה ביותר שיש, ובמידה והדבר אפשרי אף השתלה ביום אחד.

התאמה של שיניים תותבות וטיפולי עצם
בקרב אנשים מבוגרים, יש שתי תופעות אשר דורשות התערבות של מומחה בתחום שיקום הפה. התופעה הראשונה היא מחסור בשיניים הדורש התקנת שיניים תותבות, אשר רק מומחה בשיקום הפה יכול לבצע. הבעיה השניה היא ספיגה של העצם בתוך הלסת עצמה - תופעה אשר גורמת לכאב רב ולפגיעה בחלל הפה. בשני המקרים, פניה מהירה לרופא שמתמחה בשיקום הפה תוכל לספק לכם את המענה הטוב ביותר.

לתקן גם עבודות קודמות
אפשר שלפני שנים פניתם לאדם שביצע טיפולים של שיקום הפה אשר לא בוצעו ברמה מספקת. הדבר נובע או מרמה נמוכה של הרופא עצמו, או מהעובדה שהטיפולים בתחום עברו התקדמות מרחיקת לכת בשנים האחרונות  וטיפול מלפני 20 שנה אולי נחשב למיושן ומאז תוצאות הטיפול נשחקו. לכן, אפשר לפנות למומחה שמשתמש באמצעים חדישים, ויספק לכם טיפול שיישאר לאורך כל חייכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה