יום שבת, 8 ביוני 2013

דיקור קוסמטי



כך דיקור קוסמטי מסייע לעור הפנים
יש לא מעט שיטות לא קונבנציונאליות לריפוי בעיות שונות, ובראשן עומדת כמובן הרפואה הסינית על שלל הטיפולים המיוחדים אשר היא מציעה לכל אחד ואחת. הפעם נדבר על דיקור סיני.
מעבר לכך שהדיקור הסיני יכול לסייע לכם לשמור על בריאות הגוף, יש לו יתרון נוסף – כיום אתם יכולים לעבור גם טיפול של דיקור קוסמטי. הטיפול הקוסמטי מקביל בעצם לביקור אצל קוסמטיקאית רגילה. אלא שבמקום לעשות שימוש בתכשירים כימיים שונים - מבצעים דיקור לעור הפנים. דיקור קוסמטי יכול לסייע רבות לטיפוח המראה שלכם - להחליק את העור, להעלים קמטים ופצעים,  להעלים נמשים, לכווץ את העור, ולהעלים את האקנה.

על מה הדיקור הקוסמטי מבוסס?
כאמור, דיקור קוסמטי מבוסס על עקרונות הדיקור הסיני. הדיקור הקוסמטי התגלה בפועל לגמרי במקרה - דוקרים מקצועיים בסין שמו לב כי המטופלים שלהם לא רק מבריאים, אלא גם עור הפנים שלהם נראה הרבה יותר רענן. כך התברר כי ניתן להשפיע על האנרגיה שבתוך הגוף שלנו (הידועה בשם צ'י) כך שגם עור הפנים יהיה בריא יותר. לכן, הטיפול יכול להיות יעיל בנקודות מסוימות, כדי להתגבר על תופעות שמגיעות עם הגיל.


  עוד עקרונות של רפואה סינית
אם החלטתם שאתם עוברים טיפול של דיקור קוסמטי זוהי החלטה נהדרת. עם זאת, רצוי לממש רעיונות נוספים של תורת הרפואה הסינית, כדי לסייע לחידוש עור הפנים. בין השאר, מומלץ להקפיד על שינה מרובה, אשר תיצור איזון אנרגטי בגוף. כמו כן, הרבו בשתיית מים, אשר מספקים אנרגיה חשובה לגוף. ככלל, הרפואה הסינית שמה דגש חשוב מאד על איזון, רוגע ושלווה, ולכן ממליצה על הפחתת מתחים כאמצעי יעיל לעור בריא, ובאופן כללי גם לגוף בריא וחיוני.

היכן עוברים את הטיפול?
אם אתם מעוניינים לעבור טיפול של דיקור קוסמטי, כדאי ללכת כמובן למטפל אשר מתמחה בתחום. ישנם שני סוגי מטפלים - הראשונים הם אנשים שמתמחים בדיקור סיני רפואי, אשר מקיימים גם דיקור קוסמטי. הסוג השני אלו הם מכוני קוסמטיקה אשר התמחו גם בעקרונות הדיקור הקוסמטי הסיני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה