יום שני, 11 במרץ 2013

מה יכול להשיג עבורכם עו"ד פלילי?



ראשית, בתחילת הטיפול בתיק ולאחר עיון מעמיק בו, עו"ד פלילי יציג בפניכם את כל האלטרנטיבות אשר עומדות לפניכם על מנת שניתן יהיה תוכלו את ההחלטה באיזה קו הגנה אתם מעדיפים לבחור לקראת ההליך הפלילי אשר אתם עומדים לעבור בקרוב. עו"ד פלילי גם תמיד יתייעץ עמכם אודות החלופה אשר בה ברצונכם לבחור בכל אחד מתהליכי המשפט. במקרה שבחרתם בחלופה שלדעת עו"ד פלילי לא תיטיב עם התיק שלכם ולא תקדם אתכם בתור הלקוח שלו, עו"ד פלילי מקצועי ואמין יבחר שלא להמשיך את הטיפול בתיק.
 
אילו דברים אתם לא תוכלו להשיג אבל עו"ד פלילי כן
עו"ד פלילי ימצא דרך אפשרית להימלט מהרשעה או ימצא דרך חלופית אשר תקטין את מידת הנזק. עו"ד פלילי יוכל לנהל בשמכם את משא ומתן מול הרשויות ולסייע לביטול של לפחות חלק מהאשמות נגדכם. עו"ד פלילי יכול לסייע לכם להגיע להסדר טיעון וגם לגרום להפחתה משמעותית מחומרת העונש אשר עלול להיגזר עליכם. במידת הצורך, עו"ד פלילי יוכל גם לפנות אל היועץ המשפטי לממשלה וגם להכין את התסקיר לקצין המבחן. בנוסף לכך, עו"ד פלילי מכיר את כל הזכויות של הנאשם במהלך החקירה והוא גם מכיר את שלבי ההתנהלות של החקירה.



תכונות אישיות שחשובות מאוד עבור הצלחתו של עו"ד פלילי
כושר דיבור, חדות לשון והבנה באספקטים משפטיים, חדירות למטרה ושאיפה תמיד לנצח, הן התכונות אשר מעידות על עו"ד פלילי מקצועי. אישיות כובשת וכושר שכנוע, כריזמה וגמישות מחשבתית הן תכונות אשר מעלות את המקצועיות של עו"ד פלילי בצורה ניכרת ולא לכל עו"ד פלילי יש תכונות אלה.

יכולת ניהול משא ומתן ברמה מקצועית גבוהה
יכולת לנהל משא ומתן היא כנראה התכונה החשובה ביותר אשר צריכה להיות לעורך דין על מנת להביא אתכם לזיכוי מלא או את התיק הפלילי נגדכם לביטול. הכרות עם השופטים, עם הפרקליטים ועם חוקי הדין הפליליים הם פרמטרים נוספים בהם אינכם שולטים ועו"ד פלילי מקצועי כן עושה זאת בצורה הטובה ביותר שיש ובמקצועיות רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה