יום שני, 11 במרץ 2013

ניהול מוקד טלפוני



ניהול מוקד טלפוני איכותי ומקצועי – 'סוד' ההצלחה של כל ארגון וארגון
כל ארגון, הן בארץ והן ברחבי העולם כולו, 'מורכב' באופן טבעי מאין ספור מחלקות וביניהן אבטחת איכות, כספים, שירות לקוחות, שיווק ופרסום ועוד. יחד עם זאת, בעוד רוב המחלקות הינן 'נסתרות' בסופו של דבר מעיני קהל הלקוחות של הארגון, הרי שהמוקד הטלפוני הינו ה'פנים' של הארגון ללא כל עוררין. לפיכך, ניהול מוקד טלפוני איכותי ומקצועי הינו 'סוד' ההצלחה של כל ארגון וארגון באשר הוא, וכלל לא חשוב תחום הפעילות שבו מדובר, ועל כן גם מושקעים בו משאבים אנושיים וכלכליים רבים ביותר.

כל מה שצריך לדעת על ניהול מוקד טלפוני ועוד
ובכן, ניהול מוקד טלפוני הינה 'מלאכה' אשר התפקיד שלה לנהל מוקד טלפוני של ארגון על כל היבטיו. היות והמוקד הטלפוני הינו מרכז שירות לקוחות אשר אליו פונים קהל הלקוחות של החברה, המוקד מספק שירות ללקוחות באמצעות נציגים טלפוניים. בנוסף, אופי ההתקשרות בין הלקוחות למוקד הטלפוני הינו באמצעות התקשרות מרחוק, באמצעות מחשב או טלפון. לרוב, ניהול מוקד טלפוני מתמקד במתן שירותים 'שירותיים', מכירתיים וטכניים.

ניהול מוקד טלפוני – 'מתנהל' באמצעות הכלים והאמצעים המתקדמים ביותר
במהלך השנים האחרונות, וביחד עם התפתחות הטכנולוגית המואצת, גם התחום של ניהול מוקד טלפוני 'זכה' להתפתחות ניהולית ושירותית מואצת. בהתאם, היום, ניהול מוקד טלפוני 'מתנהל' באמצעות הכלים והאמצעים המתקדמים ביותר וביניהם הבאים: מערכות ניהול לקוחות ייעודיות ומתקדמות / תשתית טכנולוגית אשר מאפשרת תיקונים 'טכניים' מרחוק / מתן שידרוג שירותים באמצעות האינטרנט / מתן שירות לקוחות 'קלאסי' באופן מהיר, מדוד ומדויק ועוד. 


ניהול מוקד טלפוני – פקטור משמעותי ביותר במערך הארגון
היום, לפני שלקוח כזה או אחר בוחר בארגון כלשהו בעבור מתן שירותים כאלה או אחרים, הוא מברר היטב את איכות המוקד הטלפוני שלו. לכן, ניהול מוקד טלפוני מהווה פקטור משמעותי ביותר במערך הארגון. בהתאם, כל ארגון משקיע, 'מתחזק' ומשפר תהליכים כל העת, הן בעבור ניהול מוקד טלפוני ברמה הגבוהה ביותר והן בעבור מתן שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה