יום רביעי, 14 בנובמבר 2012

קו המיסטיקנים

קו המיסטיקנים - בחלומות הלילה
כולנו חולמים חלומות. חלומות טובים, חלומות רעים שגורמים לנו לסיוטים, חלומות שטותיים, חלומות שחוזרים על עצמם. פעמים רבות איננו זוכרים על מה חלמנו והאם חלמנו בכלל, אבל רק לסבר את האוזן, אנו חולמים בין 3-5 חלומות בלילה. כל אחד מתייחס לחלומותיו. יש שלא מייחסים להם כלל חשיבות, יש שחוששים מתוכנו או מהאפשרות שיבקרו אותם שוב בשנתם ויש שאוהבים מאוד לחלום וממהרים לכתוב אותם בספר החלומות שלהם. שירות קו המיסטיקנים מאגד בתוכו פותרי חלומות רבים שישמחו לשמוע על חלומותיכם ויעזרו לכם להבין את המשמעות שלהם עבור חייכם ועתידכם.


טעות פרוידיאנית

חלומות ופשרם העסיקו תרבויות ועמים שונים לאורך השנים. הפסיכו-אנליסט הנודע, פרוייד, שהרבה לחקור את הנושא טען כי חלומותינו עושים את דרכם אלינו הישר מהתת מודע שלנו. הפנטזיות שלנו, המאוויים שלנו החששות שלנו, המגננות שלנו, כל אלה באים אלינו בחלומות, שם אנו מתעמתים איתם ומנהלים איתם דיאלוג.

קו המיסטיקנים - פשר החלומות

המיסטיקה מייחסת אף היא משמעויות לחלומות אנו חולמים. לפיה, ישנה משמעות גם לשעה בה חלמנו חלום, למספר החזרות שלו, מי הופיע בו ומה היה תוכנו. לדוגמא, אם אדם חולם על קרוב משפחה שאינו בין החיים, או שהחלום חוזר על עצמו באותו אופן למשך 3 פעמים, יש בו מסר עבור חולם החלום. מישהו מנסה לומר לו משהו לגבי עתידו, לגבי בחירה שהוא מתעתד לעשות, לחזק אותו או להזהיר אותו מפני הבאות. תוכלו לפנות אליי בנושא חלומות באמצעות קו המיסטיקנים ולשתף אותי בחלום שטורד את מנוחתכם, או לחילופין לפתור חלום שחלמתם ומעניין אתכם מה פישרו.

חלמתי ש...

אנשים רבים מנצלים את קו המיסטיקנים לצורך פתרון חלומות שהיו להם. בימינו יש מודעות רבה לנושא חלומות ופתרונם. הנה לכם מספר דוגמאות לכמה אלמנטים מוכרים המופיעים בחלומות ופשרם. אם חלמתם על דגים, זהו סימן טוב המרמז על עושר הצפוי לכם. בשונה מכך, הופעת שיניים בחלומות עלולות לסמל דברים רעים ונחש שהכיש אתכם בחלום, אך לא הרג אתכם, הוא סימן לאריכות ימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה