יום שישי, 9 בנובמבר 2012

קניה



האתרים החשובים של קניה

קניה היא בין המדינות המפותחות והמרהיבות ביותר ביבשת אפריקה. יש בה עוצרות טבע מרהיבים, ניתן לחזות בה בנדידה של חיות בר והיא מציעה למבקריה נופים בתוליים ושפע מסלולים שחובה להכיר אותם. הטבע הקנייתי הוא מוקד המשיכה העיקרי של המדינה  וטיולי סוואנה בקניה הם בין המרתקים ביותר לא רק בזכות הנופים, אלא גם בגלל אלפי מינים של חיות זוחלים וציפורים שחיים בהם. אם אתר מעוניינים לצאת אל יעד שונה בחו"ל, שלא דומה ליעדים הרגילים אליהם רובנו נוהגים לצאת, מובטחת לכם כאן נסיעה יוצאת מן הכלל עם זכרונות נהדרים בתום הטיול.

האתרים המפורסמים ביותר של קניה
שמורת מסאי מארה היא בין השמורות המפורסמות ביותר לא רק של המדינה, אלא של היבשת כולה. שמורת טבע של מרכז אפריקה היא השמורה סמבורו והיא נחשבת לעשירה במיוחד בבעלי חיים. בביקור בשמורה ניתן לבקר בכפריהם של שבתי סמבורו, בעלי תרבות שבטית מעניינת. הר קניה הוא מקום נוסף אשר מהווה אתר עלייה לרגל של המטיילים המושבעים והוא השני בגודלו ביבשת אפריקה. הטיפוס על ההר עורך כחמישה ימים אשר במהלכם עוברים  כמה אזורי אקלים שונים ולמרות שמדובר על אזור קו משווה, הקצה של ההר מחוסה בקרחון כל ימות השנה. 



האגמים של קניה
אגם טורקנה הוא האגם המלוח המפורסם של קניה ובמרכזו איים גועשים. זה הוא האגם המפורסם ביותר של קניה בעיקר בזכות אלפי מינים של ציפורים אשר ניתן לחזות בהם מסביבו. אגם נקורו הוא אגם נוסף אשר מאוד מפורסם בקניה בעיקר בזכות המיקום שלו בתוך השבר הסורי אפריקאי ובזכות מאות אלפי פלמינגו אשר מגיעים לכאן וצובעים את הסביבה בורוד עז ביותר.

בני השבט הפוקוט
במרחביה של קניה מתגורר שבט מרתק שמנהל צורת חיים מסורתית והביקור ביישוביהם מושך תיירים רבים. שבט זה הוא אותנטי ומנהגיו נשמרים באדיקות אלפי שנים, על כן ביקור באזורים בהם מתגורר השבט הוא אחת מאטרקציות התיירות המעניינות של קניה והיא תספק טבילת כף רגל בחוויית חיים שבטיים אמיתיים של אפריקה המסקרנת.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה