יום שישי, 9 בנובמבר 2012

איך כותבים קורות חיים?



איך כותבים קורות חיים ראשונים?
כאשר אתם נמצאים בתהליך של חיפוש אחר משרה חדשה, אין ספק כי הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא לכתוב קורות חיים בצורה מקצועית על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם לזכות במשרה המיוחלת הרצויה לכם.
אם זאת הפעם הראשונה שאתם מכינים קורות חיים ואתם לא יודעים כלל איך כותבים קורות חיים, אנחנו נשמח לסייע לכם בתהליך זה. גם אנשים בעלי ניסיון תעסוקתי עשיר לפעמים לא יודעים איך כותבים קורות חיים ואין זה מפתיע, מכיוון שקיימים דגשים מקצועיים שרק אנשי מקצוע בתחום התעסוקה מכירים. במאמר שלפניכם נשמח לענות על השאלה איך כותבים קורות חיים על מנת שקורות החיים שלכם יהיו מרשימים ויקדמו אתכם לעבר המשרה שתטיב עם הכישורים שלכם.

איך כותבים קורות חיים למשרות של שירות לקוחות?
לרוב, המשרות הראשונות הן משרות במוקדי שירות לקוחות של חברות שמעסיקות סטודנטים או צעירים חסרי ניסיון תעסוקתי. אם אתם שואלים איך כותבים קורות חיים למשרות מסוג זה, התשובה היא פשוטה, מכיוון שחברות שמחפשות מוקדנים, לא דורשות רקע או ניסיון קודם. חברות אלה מספקות את ההכשרה הדרושה, לכן על קורות החיים לשדר אמינות ורצון ללמוד ולהתקדם. אין צורך לייפות ולהמציא ניסיון תעסוקתי שאינו קיים, מכיוון שמספיק שקורות חיים ראשונים יהיו ייצוגיים, כתובים בשפה רהוטה ואמינים בהתאם לגיל.



איך כותבים קורות חיים למשרות סטודנטים?
משרות סטודנט הן משרות חלקיות ובו זמנית אלה משרות שבסיום הלימודים יכולות לספק עתיד מבטיח לסטודנטים מצטיינים. קורות חיים המיועדים למשרות סטודנט חייבים להכיל את הפרטים אודות הלימודים ואת היקף המשרה שאתם מחפשים. בנוסף, חשוב מאוד לציין את התחום הנלמד ואת השאיפות לעתיד תעסוקתי.

איך כותבים קורות חיים אם אין לכם ניסיון תעסוקתי עשיר?
ניסיון עשיר מדי לא בהכרח מוסיף נקודות זכות אצל מעסיק פוטנציאלי. אם קיימות ברזומה שלכם יותר מדי משרות, הדבר עלול להעיד על אי יציבות. זכרו, כמות מקומות עבודה הוא לא הגורם שישפיע על התקבלותכם, אלא דווקא סוג העבודות ואורך התקופה שבה עבדתם בכל מקומות העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה