יום ראשון, 31 ביולי 2011

מאסטר שף


מאסטר שף
עונה חדשה של מאסטר שף מוכיחה לנו שוב מהי תכנית ריאליטי סוחפת ומוצלחת. תכנית הבישול האהודה ביותר בתולדות הטלוויזיה הישראלית מגייסת לשורתיה נבחרת מגוונת ותוססת של בשלנים חדשים ומבטיחים. את התכנית מאסטר שף הספקנו להכיר לראשונה בשנה שעברה, ולאחר עונה מרתקת ושובת לב, עונה זו הנוכחית רותמת מיד את כל הצופים לחוויה נוספת של ריאליטי משובח וסוחט דמעות – מאסטר שף.



מהי מאסטר שף בעצם?

מאסטר שף הינה תכנית ריאליטי המנסה להעלות בחכתה את השף הבא בישראל. בתכנית זו, המשודרת בשעות פריים טיים, ניתן ליהנות מטוב טעם של עריכה, מגוון עשיר ואותנטי של אנשים המבשלים ומתאמצים כדי שהשופטים ייהנו מן המטעמים עליהם עמלו, ומסיפורים אנושיים מרגשים.

השופטים באודישנים המפוארים של התכנית מאסטר שף הם השפים והמומחים התחום הקולינאריה -  אייל שני, חיים כהן, רפי אדר ומיכל אנסקי. כל אחד מבין השופטים מגיעים מעולם אחר ויחד מצליחים להבחין בין מספר רב של מועמדים לתכנית, מי מביניהם ניחן בכישורים המתאימים להיות השף המובחר הבא.

ייחודה של מאסטר שף כתכנית ריאליטי מובילה

מה שכל כך מרתק ומדהים בתכנית מאסטר שף היא היכולת לרתק באמצעות סיפורים אמיתיים מעולמם של המתמודדים. האמת מציבה מולנו את מה שריאליטי אמור לתת – את האותנטיות אליה כל אדם יכול להזדהות ולהרגיש מחובר. מבעד לצלחות המועמדים ניתן לגלות אודות מוצאם, עולמם האישי, ומה הוביל אותם למקום זה.

העם הישראלי נהנה לאכול, בכל סיבה לחגיגה, בחגים ובאירועים כל עדה מפתיעה במטעמים מיוחדים, בבשר על האש, ומכל טוב. הטעמים השונים מתערבבים וכל אדם ממוצע בחיים המערביים מכיר מהו טעמו של סושי, פאייה, סביצ'ה, קרפצ'יו, בשרים מיוחדים כמו אסאדו, סינטה ועוד. בתכנית מאסטר שף אנו מכירים חמרי גלם שלא חשבנו עליהם, אנו מכירים שילובים מעניינים של מאכלים, צורת הגשה של מנות, חשיבות הטריות של חמרי הגלם, לומדים ומתפעלים מבעד למסכים.

כל זאת מעיד על תכנית איכותית, מעניינת, מפתיעה, ומעשירה. מאסטר שף הוכיחה את כוחה בעונה הראשונה, וממשיכה לעניין בעונה הנוכחית ולשמור על השם הטוב ועל האיכות. צוות השופטים הנהדר מלווה את התכנית בחן רב, ועושה עבודה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה