יום ראשון, 31 ביולי 2011

בואו לאכול איתי

בואו לאכול איתי

עוד תכנית ריאליטי נהדרת מגיעה אל מחוזותינו בגרסה מקומית, הפעם מיובאת מבריטניה. אולם הפעם ישנה הפתעה משמעותית – הפורמט הבריטי -
 "Come Dine With Me"מגיע באמצעות חברת גיל הפקות לערוץ הראשון. לראשונה, ערוץ 1 מעלה בתכניו תכנית ריאליטי ככל הערוצים המסחריים. התכנית בואו לאכול איתי, תהיה לתכנית אירוח ייחודית בישראל, אשר צפויה להיעשות בטוב טעם ולשדר לנו מעט מהווראיטי המיוחד של התרבות הישראלית.



מה צפוי לנו בתוכנית בואו לאכול איתי?

בתכנית בואו לאכול איתי, מספר רב של משפחות ישראליות מארחות את השופטים ואת כל עם ישראל לבחון את איכות האירוח שלהם ואת יכולת הבישול. העם הישראלי נודע ביכולת המופלאה והחמימה להכניס אורחים ולהסעיד אותם ממיטב תבשיליהם, אולם מעולם לא ביצעו כאן בוחן שיאמוד את מידת האירוח הטובה ביותר.
בכל שבוע ייבחר ע"י שופטי בואו לאכול איתי המארחים הטובים ביותר, וכך, מדי יום בשבוע נתבונן פנימה אל עולמם של אנשים שונים, נציץ פנימה אל ביתם, אל אורח חייהם, אל תבשיליהם המיוחדים, אל איכות האירוח, והאווירה הטובה שיעניקו לאורחים.

התכנית בואו לאכול איתי תמנה 50 פרקים עוקבים, כאשר אלו יתפרשו על פני כ – חודשיים וחצי. את בואו לאכול איתי נזכה לראות רק בסוף שנת 2011, וכפי האמור, תהיה זאת תכנית שתשודר בערוץ הראשון.

איכות וטוב טעם – בואו לאכול איתי

ניכר כי כל מה שנפלא, איכותי, מרגש ונוגע בתכנית ריאליטי טובה, הוא החומר האנושי הפשוט והאמיתי. מה טוב לטעום מהאותנטיות הישראלית בשיאה – להיכנס אל הבתים של האנשים השונים, מכל רחבי הארץ, הצומחים מול נופים שונים, ותנאי חיים אחרים מאלו שלכם. מעבר לכך, נעים וטוב להכיר את הסיפור של האנשים דרך תבשיליהם, להתוודע למסורת שלהם אשר באה לידי ביטוי דרך האוכל והמעדנים שהם נוהגים לאכול ולהציע לאורחים.

התרבות הישראלית במיטבה עולה בתכנית הריאליטי המקסימה - בואו לאכול איתי. כמו כן, הסקרנות המתעוררת בכל ריאליטי צפויה לתת אותותיה, כאשר אנו הישראלים תמיד מתים לדעת מה באמת קורה בתוך הבית של האחר. נוכל להתרשם, להתעניין, לתת ביקורת ואף ציונים למארחים שנראים לנו הטובים ביותר, או לחילופין, הגרועים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה