יום רביעי, 27 ביולי 2011

יועצת פנג שואי


יועצת פנג שואי
פאנג שואי היא תורה סינית אשר משמעותה היא רוח ומים. שילוב של רוח ומים וחמשת האלמנטים בצורה מאוזנת הוא אשר מכניס אנרגיה טובה בחיים. תורת הפנג שואי מכוונת ליצירת סביבה מאוזנת ברמה האנרגטית על מנת לחיות חיים נכונים על פי השאיפות והרצונות. הפנג שואי מושלך על סידור הבית, המשרד, וכל הסביבה החיצונית של האדם.

יועצת פנג שואי מקצועית בעלת ידע ויכולת לעצב לאנשים את החיים באמצעות הסביבה שלהם, ליצור איזון מחודש שישפיע לטובה על כל מהלכי החיים.




יועצת פנג שואי בעולם המודרני

על מנת להעניק לאנשים בעולם המערבי והחדשני את האיזון לו הם זקוקים, עליהם להסכים ליצור אווירה וסביבה הרמונית בינם לבין העולם החיצוני בו הם מצויים. יועצת פנג שואי מוכשרת על מנת לזהות את אותם המכשולים ולתקנם. כיום, הפנג שואי הוא כלי עזר מודרני לתחום עיצוב פנים אדריכלי, יועצת פנג שואי תוכל לפעול כמעצבת פנים בהסתמך על עקרונות חיוניים מעולם הפנג שואי.

חיפוש אחר יציבות

אנשים רבים מוצאים את עצמם מתמרנים בחייהם בין מטלות ועבודות רבות בסדר היום, ואילו האיזון וההרמוניה השלווים להם כה זקוקים הם אלו המוזנחים ביותר. פנייה אל יועצת פנג שואי מקצועית תוכל לשנות את סדרי העולם שלכם, ולהעניק לכם את המנוחה ואת היציבות האמיתית שאחריה אתם תרים כל הזמן.

יכולת להעניק משמעות לחומר

פעמים רבות אנשים לא מייחסים חשיבות או כל משמעות לפרטים החומריים בחייהם, ומשום כך לעיתים נתקלים במחסומים ומכשולים בדרך. יועצת פנג שואי מתארת את החשיבות העליונה לשילוב בין רוח וחומר בחיים, ולאזן בין הנפשי לגופני ובין האדם הפנימי לסביבה החיצונית העוטפת אותו.

תורת הפנג שואי בדיוק מתארת את אנרגיית החיים המכונה צ'י שזורמת בסביבה האנושית. חסימתה של הצ'י עשויה להשפיע על אורח חיים ועל חוסר איזון שעשוי להוביל למצוקה. שחרור חסימת צ'י יכול להקל על משקעים, על חסכים, על מתחים, ועל החוסר בזרימה התקינה. תוצאות שיפור החיים על סמך הפאנג שואי הן מוכחות ומיושמות בעולם המערבי ביתר שאת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה