יום שבת, 19 בדצמבר 2015

עורך דין ביטוח חיים



עורך דין ביטוח חיים מקצועי ומסור ילווה אתכם לכל אורך התביעה שלכם – הוא בקיא בתחום דיני הביטוח, הוא יוביל אתכם את התהליך וגם יצליח, מתוקף המומחיות שלו להתמודד עם חברת הביטוח בדרך הטובה ביותר ולממש את מלוא הזכויות המגיעות לכם מכוח זכויות הפוליסה. ליכולות ניהול משא ומתן וגיבוש אסטרטגיה נכונה של תהליך התביעה חשיבות רבה – בקירוב של כמאה אחוזים מהליכי התביעה המוגשים לבית המשפט בענייני ביטוח בכלל, ובענייני ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה בפרט, מסתיימים בהסדרי פשרה. בשל תקופת ההתיישנות המקוצרת של תביעות הביטוח – שלוש שנים בלבד ממועד הפטירה של יקירכם, רצוי לפנות לשירותי עורך דין ביטוח חיים סמוך למועד קבלת עמדת חברת הביטוח.

הטענות השכיחות לדחיית תביעות ביטוחי חיים -
* המנוח הסתיר בעת קבלתו את הפוליסה את מצבו הרפואי האמתי , ואילו היה אכן מגלה אותו לחברת הביטוח, הייתה חברת הביטוח מסרבת לבטח אותו – במקרה זה כדאי להתייעץ עם עורך דין ביטוח חיים הבקיא בתחום.
* הפוליסה בוטלה עוד בטרם קרה מקרה הביטוח. במקרה זה יש להתייעץ עם עורך דין ביטוח חיים המומחה בדיני נזיקין, כדי לבדוק אם הפוליסה בוטלה כדין.




ההמלצות שלנו לאלה שאיבדו את היקר להם -
* לבדוק בתלושי השכר של הנפטר האם הופרשו עבורו כספים בעבור ביטוחים.
* במידה והנפטר היה שכיר – לפנות למעביד, במקומות עבודה גדולים למחלקת כוח אדם, ולברר על ביטוחים קולקטיביים ואישיים במסגרתם היה הנפטר מבוטח בביטוח חיים.
* לערוך חיפוש מעמיק ומקיף במסמכיו של הנפטר, אולי תמצאו משהו מסתתר ביניהם, רמז על ביטוח חיים.
* לעקוב אחרי מכתבים שנשלחו באמצעות חברת הביטוח. בסוף כל שנה נוהגות חברות הביטוח לשלוח דוח עדכון לגבי מצב הפוליסות ודוח זה יכול ללמד על מצב הפוליסה של הנפטר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה