יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

מפלי פגסנחאן



אזור שלא תרצו לפספס – מפלי פגסנחאן

אם אתם מתכננים טיול למנילה שבפיליפינים אתם חייבים לסמן מראש אזורים שאתם לא רוצים לפספס. אחד מהיעדים הקסומים שכדאי לבקר בהם הוא אזור מפלי פגסנחאן. יכול להיות שברגע הראשון השם מטעה מעט ובמיוחד אם עוד לא הגעתם אל הפיליפינים. לא מדובר רק באזור שמסתכלים עליו מרחוק, אלא במקום שחווים אותו מבפנים ונהנים ממנו ומנופו הקסום. אזור המפלים מציעים את אחת מפינות הטבע המיוחדות ביותר שייצא לכם להיתקל בהן ואם כבר הגעתם למנילה מומלץ מאד לעשות טיול למקום.




במרחק של שעות בודדות

כל מי שהתעניין לצאת לפיליפינים או קרא על הרפובליקה יכול להבין כי מדובר באזור גדול מאד וכי ישנן טיסות פנימיות גם בתוך הפיליפינים. הפיליפינים היא רפובליקה אשר מורכבת מאלפי איים אשר פחות משליש מהם מיושבים. מי שרוצה לנוע בין האיים הגדולים יכול למצוא את עצמו בטיסה פנימית, אך לא כך עבור מי שרוצה להגיע אל מפלי פגסנחאן. המפלים נמצאים במרחק נסיעה של כשעתיים – שלוש ממנילה והנסיעה שווה כל רגע.

מה אתם צפויים לראות 

לא קל לתאר במילים את היופי של מפלי פגסנחאן ואפשר לכתוב כי כל תיאור יהיה קטן יותר מהחוויה של המקום עצמו. אזור המפלים משתנה לאורך הטיול במקום כשהוא מתחיל לאורך הנהר, באזורים מסודרים מאד שמקבלים את המטיילים ודואגים לכל הצרכים שלהם כדי שיוכלו לעלות לסירה ולראות את היופי הקסום.

לעלות על סירה

כדי לראות את מפלי פגסנחאן יהיה עליכם להשאיר את החפצים הרגישים שלכם בלוקר במקום ולעלות על סירה (בזוגות או שלשות) בה ישלוט אחד הפיליפינים במקום. תחילת הדרך נעשית כשהסירה קשורה לסירת מנוע ולאחר מכן מתחיל הטיול הקסום ומפגש עם נקודות טבע שקשה להאמין שקיימות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה