יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

טיולים מאורגנים לאירופה

הנה החורף כבר נותן אותותיו ויש הרגשה של התכרבלות באוויר. רעמים וברקים בשמיים עושים חשק להיכנס למיטה החמה ולהתכרבל עם כוס חמה של תה. יחד עם זאת, אין דרך נפלאה מאשר לחוות טיולים מאורגנים לאירופה במזג אוויר חורפי ורענן, כאשר הכל צומח וניבט ברעננות טרייה ומשכרת, ניתן להפליג למחוזות רומנטיים ברחבי אירופה כמו למשל לאיטליה.


הפלגה במנהרת הזמן באיטליה
טיולים מאורגנים לאירופה יכולים לקחת אותנו לאיטליה, שם נפליג לנו במנהרת הזמן ונגיע היישר למאה השמונה עשרה, נחזה בקרנבלים של אירועים וכן מסכות – אשר מחיים את שיאה של התקופה הרומנטית. זהו מראה שובה לב ורומנטי מאין כמוהו שמתאים בהחלט ליום חורפי שדורש אווירה רומנטית. בורונה המדהימה תוכלו לצפות ברומיאו ויוליה אשר קמים לתחייה על המרפסת, בעיר הזו שניצלה ממגפה אשר כמעט חוסלה לחלוטין. על מנת לציין את אותה מגפה ארורה לשמצה, יוצאים כל תושבי העיר כאשר הם מחופשים והם מהווים סוג של אטרקציה תיירותית מרתקת.


בובות הן לא רק משחק ילדים
בויארג'יו מתקיים פסטיבל הבובות – בו תוכלו לחזות במגוון רב של בובות מכל מיני מינים וסוגים. יהיו שם גם תערוכות של בובות עתיקות וכן הצגות לילדים, סאטירה פוליטית בינלאומית ומקומית, סיפורי זימה וצחוק שיגרמו לכם להנאה מרובה שלא תרצו לעזוב את המקום מרוב שתתלהבו מן הבובות וההומור שהושקע בהפקה. כאשר מטיילים ברחובות העיר בזמן פסטיבל הבובות – זה יכול להיות קצת מרתיע, לא ניתן לדעת מהיכן יגיע פרץ הצחוק הבא והלא צפוי...
בצפון איטליה תוכלו לחזות בנופים רומנטיים, ירוקים ומלבלבים ובצדם ערים עתיקות בעלות היסטוריה מרשימה. ערים כגון: ונציה וורונה הן ערים שכדאי לכם מאוד לבקר בהן על מנת לחוש את הרומנטיקה בימי החורף, כאשר הכל פורח וצומח ורענן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה