יום שני, 30 ביוני 2014

לופט מאובזר



לופט הוא מקום אידיאלי לקיום אירועי חברה וחגיגות פרטיות. הלופט הוא מבנה מבודד שניתן לקיים בו חגיגה פרטית מבלי להתחשב בשכנים או בעוצמת הרעש של המסיבה. לופט מאובזר מעמיד לרשות האורחים את כל מה שצריך לקיום מסיבה טובה. החל מסלון רחב, חדרי שינה, מערכת שמע מצויינת. חלק מהלופטים מאובזרים גם בשולחן סנוקר, ערכת קריוקי, ג'קוזי או סאונה.
 
אירועים וחגיגות
מסיבות פרטיות, אירועי חברה או מסיבות רווקים ורווקות. את כל החגיגות ניתן לקיים בלופט מאובזר ומפנק אשר יציע לאורחים פרטיות מלאה לצד פינוק מושלם של מקום מרווח ומאובזר. אירוע או חגיגה אשר מתקיימים בתוך לופט, אלו אירועים פרטיים, מהנים וברמה הגבוהה ביותר היות והמקום מעוצב בקפידה ויש בו את כל הפריטים אשר נדרשים לחגיגה מושלמת. אם נראה כי בלופט חסר איבזור כזה או אחר, ניתן לברר מבעוד מועד כיצד ניתן להוסיף אותו לחגיגה.




כמות האורחים
בין אם האירוע הוא של עשרה חוגגים או חמישים, לופט הוא פתרון אידיאלי לחגוג בו. בבירור עם המקום ניתן לדעת כמה מוזמנים יכולים להגיע ומה בדיוק יש בתוכו מבחינת איבזור. כמות האורחים אינה צריכה להשפיע על אופי החגיגה, את הלופט ניתן לבחור לפי הבקשות השונות של מספר המוזמנים או האיבזור הנדרש בו.

לחגוג אירוע מיוחד
יתרון של לופט לאירוע וחגיגה הוא שניתן ליצור בו את האירוע הפרטי שלכם שמתאים לאופי האישי של החוגגים. לא רק מבחינת פרטיות של המקום, אליו מגיעים אך ורק המוזמנים אלא גם מבחינת תוכן האירוע והחגיגה. ישנם חוגגים אשר אוהבים לקיים ערבי קריוקי בלופט ולעומתם אחרים אשר נהנים ממשחקי שולחן, ג'קוזי או בריכה. כל חגיגה מתאימה לקהל שמגיע אליה והלופט עצמו מעמיד לרשות האורחים את מיטב הציוד הנדרש לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה