יום רביעי, 25 ביוני 2014

עגילי יהלומים



טיפים לבחירת עגילי יהלומים

עגילי יהלומים נחשבים אביזר אופנתי בעל נוכחות יוצאת דופן. את העגילים ניתן לשלב עם חומרים כגון זהב לבן, זהב צהוב, כסף או גולדפילד וגם לקבל ייעוץ על התאמה אידיאלית של התכשיט למבנה הגוף או הפנים. מומלץ לרכוש עגילי יהלומים רק דרך חברה המעניקה תעודה גמולוגית מקצועית ולהקפיד גם על אריזה מהודרת. בצורה כזו ניתן להגביר את הרושם הניתן בהענקת עגילים לבן או בת זוג ולייצר חוויה בלתי נשכחת.

מבחינה מקצועית, נהוג לחלק עגילי יהלומים למספר קבוצות עיקריות. הקבוצה הראשונה כוללת עגילים קלאסיים שהבסיס שלהם מעוצב בפשטות. המטרה של העגילים הללו היא לשמור על היהלום בתור מרכז תשומת הלב. אלו עגילים המתאימים לגברים ונשים צעירים, אולם נהוג לשלב אותם גם עם אירועים מיוחדים. ברוב המקרים עגילים אלו מכילים יהלום בחצי קראט לפחות. עם זאת, חשוב לשים דגש על איכות חיתוך גבוהה וכך להגביר את אפקט האור עבור הפנים.



עגילי סוליטר ועגילי חישוקים לאירועים שונים

קבוצה שנייה של עגילים כוללת את הסוליטר. על פי ההגדרה, עגילים אלו משובצים ביהלום אחד בלבד והם יכולים להיות צמודים, נופלים או אחרים. אלו עגילים שימושיים המתאימים לאירועים רבים והעיצוב שלהם קובע את אופיים. קבוצה נוספת ולא פחות פופולארית כוללת עגילי יהלומים חישוקים. אלו עגילים בצורת חישוק מלא, חצי חישוק או חישוק אובאלי ואליפטי לבחירת הלקוחות. החישוקים מגיעים במגוון עצום של גדלים ועיצובים וניתן לבחור אותם לשימוש יומיומי או מיוחד.

כפי שניתן לראות, הטיפ העיקרי עבור בחירת עגילי יהלומים הוא לשים לב להבדלים בין הקבוצות השונות. בחרו עגילים השייכים לקבוצה המתאימה לכם וכך תוכלו לחסוך בהוצאות ולהבטיח רכישה מוצלחת ומשביעת רצון לשנים רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה