יום שבת, 18 במאי 2013

שלטי הכוונה



מאיזה חומרים מכינים שלטי הכוונה?
כפי שאתם בוודאי יודעים, שלטי הכוונה הם חלק בלתי נפרד מן העולם העסקי אשר בו אנו פועלים באופן יום – יומי על פי רוב. מכיוון שמשרדים רבים פועלים בתוך מתחמים עסקיים גדולים יחסית, חשוב להם לתת את המידע המדויק ללקוחותיהם אשר מגיעים לבניין בפעם הראשונה, על מנת שיוכלו למצוא בנקל את היעד אשר אליו עליהם להגיע בסופו של דבר ובצורה המהירה והפשוטה ביותר. לעתים מדובר גם על שלטי הכוונה בתוך המתחמים העסקיים עצמם, וזאת על מנת לתת הכוונה מתאימה ללקוחות השונים. יחד עם זאת, כאשר אתם מעוניינים לבחור את השלטים הטובים ביותר, חשוב לשים לב לחומרי הגלם שמהם מרכיבים את השלטים.



שלטי האלומיניום הנפוצים ביותר
שלטי ההכוונה הנפוצים ביותר, הם בלי שום שמץ של ספק שלטי האלומיניום. שלטי הכוונה מאלומיניום הם נפוצים ממספר סיבות: ראשית, האלומיניום הוא חומר גלם נפוץ וזול יחסית כך שהעלויות הן נוחות. שנית, האלומיניום הוא חומר שיכול להישאר לאורך שנים מבלי להיפגם, וכך מספיקה התקנה חד פעמית. שלישית, לחריטה ע"ג אלומיניום או הדבקה על אלומיניום יש מראה יוקרתי יחסית, והאלומיניום תורם ליוקרה של השלט, וממילא גם ליוקרה של המתחם עצמו.

עושים שימוש בזכוכית
שלטי הכוונה אחרים שאפשר למצוא, הם השלטים שעשויים מזכוכית. לרוב, יהיה מדובר על שלטי הכוונה מזכוכית מחוסמת. הזכוכית המחוסמת ייחודית בכך שהיא איננה נשברת או נשרטת כמו זכוכית רגילה (מדובר על אותה זכוכית שממנה מכינים את המקלחונים השונים). ניתן לבחור זכוכית שתהיה עכורה במידה מסוימת, כדי ליצור אפקטים שונים. גם על הזכוכית ניתן לחרוט או לבצע חיתוך של אותיות, או להדביק אותן עם התזת חול.

שלט על עמודים
בחלק ניכר מהמקרים, שלטי הכוונה יהיו תלויים ע"ג הקירות השונים. עם זאת, אין בכך חובה. מעבר לבחירה של חומר הגלם, רצוי לדעת שלעתים מומלץ לתלות את השלטים דווקא ע"ב של עמודים אשר יוצבו במרכז המתחם. הדבר יכול להתאים בלובי של מתחם גדול, או כאשר מדובר על הכוונה במסגרת של כנסים גדולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה