יום שלישי, 5 בפברואר 2013

איך בוחרים שמלות כלה?



כפי שאתם בוודאי יודעים, ואין זה סוד כלל וכלל כי המחיר של שמלות כלה יכול להיות מחיר גבוה באופן מיוחד לכל הדעות. עבור שמלה אשר את תלבשי בסך הכל פעם אחת בחייך, את לעתים תצטרכי לשלם סכום שגבוה מ - 10 אלפים ש"ח. אין ספק שזה מחיר שקשה להתעלם ממנו ולא תמיד כדאי לכלה להוציא סכום בסדר גודל שכזה עבור חווייה חד פעמית של לבישת שמלה לערב אחד, הגם שהוא הערב החשוב בחיי הכלה. על כן, יש היום אפשרות למצוא גם שמלות כלה מצד אחד, אך כאלה שעדיין יחשבו כאיכותיות מאד. אז איזה אפשרויות עומדות לפנייך?

לבחור שמלות יד שניה
אחת מן האפשרויות הפופולריות ביותר, היא לקנות שמלות כלה. כמובן שבמקרה כזה, השימלה אמנם לא עוצבה עבורך באופן אישי, אך מכיוון שיש היום קטלוג עצום של שמלות כלה יד שניה, את תוכלי למצוא בוודאות שמלה אשר תמצא חן בעינייך וגם תהיה נוחה במיוחד. המחיר יכול להיות זול באלפי שקלים, והשמלה תיראה ממש כמו חדשה - אבל המחיר שלה יהיה נמוך.



ומה עם השכר של שימלה?
אפשרות אחרת היא לשכור שמלות כלה במקום לקנות אותן. כשחושבים על כך לעומק, יש לא מעט היגיון בהשכרה של שמלות כלה. הרי זו שימלה שאת לובשת בסך הכל פעם אחת וזהו. הזיכרון ממילא יהיה בעיקר בתמונות של החתונה ולא מעבר לכך. גם כאן, המחירים של השכרת שמלות כלה הם מחירים נמוכים במיוחד, ולכן זו אפשרות נוחה מאד.

רוצה שמלה יד ראשונה שלך?
ומה אם את בכל זאת רוצה שמלות כלה שיהיו חדשות, וגם יהיו שלך ולא להשכרה? במצב כזה, כשאת פונה למעצבת של שמלות כלה איכותיות, חשוב מאד לראות מה טווח המחירים שהיא מציעה. תמיד יהיו שמלות יקרות יותר ויקרות פחות, ואפשר שגם בטווח המחירים הנמוך תוכלי למצוא שימלה שתמצא חן בעינייך. חשוב מאד לשמור על ראש פתוח, כי מי ידוע? אולי את תגלי את שמלת החלומות במקום האחרון שציפית למצוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה