יום שישי, 17 באוגוסט 2012

פרסום מודעות דרושים


פרסום מודעות דרושים בפורטלים מקצועיים
גיוס כוח אדם הוא אחת המטלות הקשות ביותר הניצבות בפני כל בעל עסק בכל תחום שהוא. אחד הכלים אשר מסייעים לקצר את תהליכי מציאת העובדים הוא פרסום מודעות דרושים. חשוב שתדעו, כי כאשר אתם מחפשים מקום לפרסום מודעת הדרושים שלכם עליכם לדעת היכן עדיף לכם לפרסם. מעבר לפרסום המודעה באיזה לוח דרושים ענק שיסווג את המודעה שלכם לפי פרמטרים מסויימים וייתן לכם מענה מסויים לדרישות שלכם, ישנן עוד אפשרויות של פרסום מודעות דרושים. אלה הם הלוחות המקומיים והלוחות הייעודיים.
פרסום מודעות דרושים בלוחות מקומיים
לוחות מקומיים הם לוחות המתמקדים באיזור מסויים בלבד. אלו לוחות מסחריים או לוחות של מועצות מקומיות או אזוריות המעוניינות לקדם את התעסוקה באזורם. לוחות של פרסום מודעות דרושים לצד מודעות בנושאים שונים הקשורים לאיזור הספציפי. אנשים רבים שמעוניינים במשרות במקומות ספציפיים נכנסים קודם כל לאתרים אלה עוד לפני הכניסה לאתרי הסופרמרקט הגדולים.


פרסום מודעות דרושים בלוחות ייעודיים
פרסום מודעות דרושים בלוחות ייעודיים הוא אולי הדרך היעילה ביותר להגיע לאנשים איכותיים וייחודיים בתחום שלהם. לתחום החקלאות, למשל, יש פורטל חקלאות ישראלי שבו  ניתן לפרסם מודעות דרושים ספציפיות לענף החקלאות. הפוטל מוכר לכל העוסקים בתחום וגם מחפשי העבודה בתחום מכירים אותו היטב. הפורטל מפרסם הצעות עבודה בכל ענפי החקלאות השונים, כמו כן מפרסם הפורטל ציוד חקלאי למכירה וגם משקים ובעלי חיים. בפורטל יש גם אינדקס אתרים חקלאיים וגם ניתן לפרסם בו צימרים וחדרי אירוח כפריים. בנוסף למודעות בחינם אלה ניתן לפרסם גם בתשלום באנרים בגדלים שונים, דפי תדמית ומודעות בגודל מיוחד ומובלט.
מה היתרון של פרסום מודעות דרושים באתרים ייעודיים?
היתרון הגדול הוא קהל היעד מפולח וגולשים בעלי עניין בתחום שעוסק בו האתר – לא משנה אם מדובר על תחום החקלאות או תחום התעופה. אתרים ייעודיים מפרסמים חדשות בתחום, לוחות יד שנייה הקשורים בתחום וכדומה. כל אלה מגבירים את תנועת הגולשים הייעודיים לאתר ואתם נהנים מחשיפה אמיתית ואיכותית של המודעה שלכם, ומגדילים את הסיכוי למצוא את העובד הטוב..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה