יום שישי, 10 באוגוסט 2012

חשבונית סלקום


איך קוראים חשבונית סלקום?

אם אתם מקבלים בכל חודש חשבונית תשלומים מחברת סלקום, יש סיכוי טוב שאתם בכלל לא טורחים לקרוא אותה, וזורקים אותה לפח. זוהי כמובן טעות לשמה. עליכם לעבור על חשבונית סלקום ולהבין בדיוק מה היא אומרת. מדוע זה חשוב? כי אתם תוכלו לגלות כך חיובים שאינכם מבינים, ואולי יהיה זה הפתח בכלל למעבר לתוכנית אחרת או לחברה אחרת, לאחר שתבינו היטב מה החשבונית אומרת.

חשוב לזכור כי ההוצאות החודשיות עבור שימוש במכשיר הטלפון הסלולרי הפכו להיות למעמסה לא פשוטה עבור כל אדם, הן בשוק הפרטי והן בשוק העסקי, ועל כן כדאי להוזיל עלויות על ידי הבנת מה שכתוב בחשבונית בראש ובראשונה.

להכיר את פרטי התוכנית

כל חשבונית סלקום מתחילה בפירוט התוכנית שבה אתם חברים. שימו לב! כאשר אתם מקבלים חשבונית סלקום עברו תמיד היטב על השורות הללו. כבר קרו מקרים שבהם אנשים חשבו שהם סיכמו על תנאים מסוימים עם החברה, ולאחר מכן כאשר הם פתחו את החשבונית - הם גילו שכתובים תנאים אחרים לחלוטין! מדובר ללא ספק על תהליך שאולי נשמע לכם נדיר - אולם בפועל הוא מתרחש לא פעם, ביקר אצל אנשים מבוגרים, שלא תמיד יכולים להבין בשיחת טלפון את הפרטים שאליהם הם התחייבו.

 
להכיר את החיובים

השלב הבא של חשבונית סלקום הוא כמובן פירוט החיובים השונים. אלו הם חיובים שיכולים להיות קבועים או משתנים. החיובים הקבועים בתוך חשבונית סלקום הם אלו שנקבעו כאמור במסגרת התוכנית שלכם. יתכן שאתם מקבלים חבילת שיחות והודעות תמורת התשלום, או שמדובר פשוט על תשלום עבור המכשיר הסלולרי שרכשתם מסלקום. מכל מקום, יש כמובן גם חיובים משתנים, הקשורים לכמויות השיחות, הגלישה, ההודעות, וכיו"ב.

לשים לב גם לכמויות

שימו לב שבתוך חשבונית סלקום לא יופיעו רק החיובים השונים. גם כמות התכנים שצרכתם, או השיחות שעשיתם תופיע. חשוב מאד לעקוב אחרי זה, ולראות שבתוך חשבונית סלקום לא נפלה טעות, ושלא חויבתם משום מה בעוד
150 ש"ח, למרות שביצעתם  שיחות באורך של שעה לאורך כל החודש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה