יום שלישי, 14 בפברואר 2012

קורס צילום


העולם בו אנו חיים הוא מקום מרתק ומרגש, המשתנה מרגע לרגע ומשניה לשנייה טומן בתוכו אוצרות אינסופיים. הצילום עוזר לנו לתעד את כל אותם הרגעים המרגשים והמיוחדים, תוך  שהוא עושה זאת בדרכים שונות ומגוונות: בתחושות, בהעברת מסרים, בצחוק, בעצב, בשגרה, באושר או בעצב. בכל צילום קיים קסם המנציח את הרגע לתוך תמונה אחת שתישמר לדורות. אנשים רבים, במיוחד בעידן הדיגיטאלי של היום, יכולים להעיד על עצמם כעל צלמים חובבים, שכן להציג בגאווה גדולה כמה מעבודות האומנות פרי יצירתם.

בין אם הם מצלמים את קרובי המשפחה ובין אם את נופי ארץ ישראל היפה – צילום זו חוויה מרתקת וכמובן גם תחביב נפלא. בדיוק בגלל זה אנשים רבים מחפשים קורס צילום, על מנת לשפר את יכולותיהם בכל הקשור לצילום. זה יכול להיות קרוס צילום למתחילים, קורס צילום למתקדמים, קורס צילום אופנה או קורס צילום רחוב – העיקר שנוכל להעצים את כל מה שנבחר לתעד לתמונה.  

קורס צילום –  לא רק למקצוענים

קורס צילום מיועד לא רק לאנשים בעלי רקע קודם בצילום, אלא קודם כל לכל מי שהאומנות הוויזואלית הזו זורמת בעורקיו. קורס צילום מתאים לכל אדם ובכל גיל ומעניק המון כלים שימושיים במגוון רב של נושאים: תאורה, צילומי נוף, צילומי סטודיו, צילום דוקומנטארי, צילום אופנה ועוד. למתחילים, כמובן מומלץ להתחיל עם קורס צילום למתחילים המעניק ידע בסיסי בצילום. במהלך הקורס התלמידים יוצרים היכרות מעמיקה עם המצלמה ואפשרויותיה ולומדים בין היתר: מהו פורטרט, מהי חשיבה יצירתית, סביבה קרובה, צילומי רחוב ועוד.


קורס צילום – מבחר קורסים וסדנאות

כיום ישנם בתי ספר ומכללות רבות בארץ המציעות מגוון רב של קורסי צילום. חלקם הגדול של הקורסים מועברים על ידי צלמים ותיקים מצליחים וחלקם על ידי צלמים אנונימיים אך בעלי ידע רב בתחום. חלקם מציעים מסגרת לימודית של 4 שנים וחלקם מסגרת מזורזת של כמה שבועות או חודשים. אפשר גם למצוא כיתות אומן (מפגש או שניים) של צלמים מובילים בתחום מסוים: אופנה, דוקומנטארי, ילדים וכו'. הכל תלוי במטרה שלכם מהקורס וכמובן גם בתקציב.

קורס צילום – מה לומדים בקורס

קורס צילום, משתנה ממקום למקום, ממורה למורה. הקורסים הבסיסיים מעניקים את הכלים והידע הבסיסי למתחילים ואילו הקורסים המתקדמים מחולקים לנושאים: צילומי נוף, צילומי רחוב, צילומי סטודיו וכן הלאה. בקורס צילום אופנה לומדים את תולדות האופנה, את העבודה עם דוגמניות, סגנון, סטיילינג, תאורה ועוד. בקורס צילום טבע לומדים קומפוזיציה, הבדל בין נוף עירוני ונוף כפרי, צילום בשקיעה או בזריחה, עדשות, חשיפות וכו'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה