יום ראשון, 19 בפברואר 2012

טרייד 1


 
השקעות בבורסה הפכו בשנים האחרונות למאוד פופולאריות. מפני שכבר לא מדובר בתחום הפונה רק לחברות מסחריות גדולות ולברוקרים, אלא בהזדמנות נפלאה ונגישה לכל מי שרוצה למנף את כספו. מה שכן, לפני שנכנסים לבורסה חייבים להשקיע מחשבה עמוקה בנושא, להציב יעדים ולמצוא את הכלים מתאימים להתמצאות בכל המתרחש בזירה הפיננסית. בדיוק בגלל זה, לרשותם של המשקיעים עומדת היום תוכנת טרייד 1, המיועדת לכל סוגי המשקיעים, לכל סוגי ההשקעות ושמה דגש על נגישות, פשטות ומהירות. הרי בשוק ההון, אין דבר חשוב יותר ממהירות העדכון וביצוע נכון של הפעולות. לכן, קיימת חשיבות עליונה להשקעה בכלים המסחריים הנכונים והמקצועיים.

מערכת ממוחשבת טרייד 1

טרייד 1 היא כאמור מערכת ממוחשבת הנותנת מענה לסוחרים יומיים. למעשה, טרייד 1 היא האלטרנטיבה הטובה ביותר בשוק הנותנת פתרונות יעילים ומאוד נגישים לסוחרים בבורסה בתל אביב ובבורסות אחרות בעולם. כל אלה תחת מעטפת אחת.

טרייד 1 מציעה למשקיעים כלים נגישים בניהול המחשבון האישי, בטכנולוגיה ובמבחר השווקים הפיננסים הנגישים להשקעה. בעזרתה תוכלו לרכוש את המנייה ומייד להציב לה פקודת מכירה: סטופלוס (עד סוף החודש) או טייק פרופיט (מכירה ביעד).

כיצד פותחה מערכת  טרייד 1

מערכת טרייד 1 פותחה על ידי חברת TRADE ONE ויצאה לשוק בשנת 2006. על פיתוחה היו אחראים מיטב המומחים הבכירים בשוק ההון בארץ ובעולם, מתוך הבנה כי קיים צורך עצום למערך השקעה מקצועי, מהיר ויעיל, שכן בעל אפשרויות לביצוע פיזי של פעולות שונות. עד עצם היום היא מלווה בגיבוי ובתמיכה של שותפים אסטרטגיים מהמובילים בשוק, ולכל מי שמבקש ללמוד את התוכנה מוזמן לפנות להדרכה אישית בחברה.
טרייד 1

למה לבחור דווקא בטרייד 1

מערכת טרייד 1 היא לא עוד מערכת או תוכנת מסחר מן המניין המציעה את אותם פתרונות מסחר ישנים ומסורבלים, איתם עד כה נאלצו להסתדר המשקיעים בשל היעדר חלופות אחרות. היא מביאה עמה עוצמה ושילוב של כל המרכיבים הנחוצים להצלחה. יתרונותיה רבים, בעיקר לאורך כל נקודות הממשק באינטראקציה בין המשקיע לשוק ההון ובהשוואה לשאר התוכנות המיועדות למסחר הבורסאי.

בתוכנות אחרות המיועדות למשקיעים בבורסה ניתן רק להביט בנתונים ולא לבצע פעולות באופן ישיר. אך באמצעות טרייד 1 תוכלו לבצע פעולות, להתעדכן במהירות על כל הנעשה בזירה הבורסאית, להיות מחוברים און ליין לכל עדכון חדשותי ולקבל תצוגה מהירה וברורה של הנתונים, כולל כל העליות והירידות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה