יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

הרשמה לthe voice

התוכנית המדוברת בעולם – the voice מגיעה לישראל ובקרוב מאוד תתחיל העונה הראשונה שלה. אם אתם לא מכירים (עדיין) מדובר בתוכנית ריאליטי המחפשת אחר זמרים, אך בדרך מעט שונה מתוכניות אחרות.

המבצעים הרשמה לthe voice מגיעים לאודישנים, האודישנים בשונה מאודישנים אחרים מתבצעים מול גבי כיסאות, על הכיסאות יושבים המנטורים (שהם ארבע זמרים ישראלים מוכרים ומצליחים). 

כל מנטור בונה לעצמו קבוצה אותה הוא ידריך במהלך העונה. המתמודד עובר את האודישן מול הכיסאות המסובבים, במידה ואחד (או יותר) מהכיסאות מסתובבים אז המתמודד התקבל לתוכנית. המנטורים יושבים על הכיסאות וברגע שהם שומעים זמר אותו הם רוצים לקבל לנבחרת שלהם בתוכנית הם מסתובבים.

משתלם מאוד לבצע הרשמה לthe voice, המתמודדים לא רק נבחרים לנבחרת שתשיר במהלך העונה, הם גם יזכו ללווי אישי של המנטור שלהם, יזכו להתמודד ראש בראש מול מתמודדים אחרים ואולי יגיעו עם המנטור שלהם לגמר.



למי מתאים לבצע הרשמה לthe voice?

הרשמה לthe voice מתאימה לכל מי שאוהב לשיר, יודע לשיר ורוצה להתמודד בתוכנית מיוחדת זו. מעבר לכך, מבצעי הרשמה לthe voice שיתקבלו וישתתפו בתוכנית יהפכו למפורסמים במהירות. 

לביצוע הרשמה לthe voice יש הגבלת גיל, על המעוניינים להירשם לעבור קודם כל את גיל שש עשרה.
זוהי העונה הראשונה של the voice וכמו בכל עונה חדשה של תוכנית ריאליטי המשתתפים מתפרסמים ומצליחים במהירות. לכן, הרשמה לthe voice יכולה לסלול לכם את הדרך לקריירה בתחום השירה ולהצלחה גדולה.

הרשמה לthe voice – היכן נרשמים?

באתר של התוכנית the voice ניתן לבצע הרשמה לthe voice. תהליך הרשמה לthe voice דורש מכם למלא פרטים אישיים, כמו שם, גיל, כתובת, טלפון, לספר מעט על עצמכם ובנוסף לכך לצלם סרטון קצר שלכם שרים. 

בחרו שיר מקורי אותו אתם אוהבים לשיר, צלמו אותו ורק שתהיו בטוחים שהוא מתאים שלחו אותו יחד עם טופס הרשמה לthe voice. לאחר ההרשמה המתינו לתשובת ההפקה, הם יצפו וישמעו את הסרטון ויחליטו האם לזמן אתכם לאודישנים.

הרשמה לthe voice – האודישנים

האודישנים הראשונים שמתבקשים המתמודדים לעבור הם לא מול המנטורים, לפני הכול יתבקשו המתמודדים לעבור אודישנים פנימיים, במידה ויעברו אודישנים אלו הם יזומנו אל אודישנים נוספים ורק במידה ויעברו את השלב השני יזכו המתמודדים לעמוד על הבמה מול ארבעה כיסאות מסובבים עליהם ישבים ארבעת המנטורים: אביב גפן, רמי קלנשטיין, שרית חדד ושלומי שבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה