יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

מגדת עתידות

אומנות הקריאה בקפה

קריאה בקפה 

בני האדם הם יצורים חושבים מטבעם. העתיד הלא נודע מעורר סקרנות טבעית בקרב בני האדם בכל רחבי העולם. מבחינה מדעית לא ניתן לחזות את העתיד ולצפות את שעתיד להתרחש. יש הטוענים כי אל לו לאדם להתעסק בעתיד או בעבר, עליו לחיות בהווה. אחת השיטות העתיקות לראיית העתיד היא קריאה בקפה. בכדי לבצע קריאת עתיד שכזאת יש לגשת את מגדת עתידות אשר תכין עבורך תה או קפה. המשקעים אשר נשארים בכוס לאחר סיום המשקה מסמלים את צופן העתיד. 

מה אפשר לקרוא בקפה?

מגדת עתידות לא תוכל לספר לכם בעזרת הקפה האם צפוי לרדת גשם מחר או מה כדאי לכם לאכול מחר לארוחת צהריים. אך היא תוכל להזהיר אתם מאנרגיה שלילית המלווה אתכם, קללה אשר הוטלה עליכם ושאר סכנות. מגדת עתידות עשויה לזהות הזדמנויות, סכנות, מזל טוב, אהבה מתקרבת ועוד. עיקר תרומתה הוא בכך שהיא מפיחה במאמיניה ציפייה למחר ומעניקה עצות לחיים. לא ניתן לחזות בדיוק את שצופן לנו העתיד, חוסר הידיעה הוא הגורם אשר מושך אותנו להמשיך הלאה ולצפות למחר. 



עשה זאת בעצמך – סמלים וסימנים בקפה

יש המאמינים כי יכולת ראיית הנסתר טמונה בכל אחד מאיתנו. הבחירה האם לפתח את היכולות ולהתחבר אל תורת הנסתר היא אינדיבידואלית. ראוי לציין כי קריאה בקפה דורשת מיומנות, הכרת הסימנים וחיבור לתורת הנסתר. אפשר לנסות לקרוא בקפה בעצמך אך הקריאה לא תחליף קריאה של מגדת עתידות מקצועית. השלב הראשון לקריאה ביתית הוא הכנת קפה. על האדם אשר מחפש מידע לשתות את הקפה, ניתן להוסיף סוכר. לאחר סיום המשקה יש לסובב את הכוס 7 פעמים נגד כיוון השעון, להפוך את הספל ולהמתין עד שהמשקעים מתייבשים. 

סמלים בקריאה בקפה

המשקעים של הקפה יוצרים דמויות וסמלים אשר מסמלים את העתיד. פרט לזיהוי הסמלים ישנה חשיבות גם למיקומם על גבי הספל. המיקום של הסמל מספר האם הוא שייך לעבר או לעתיד ולאיזה תחום בחיי בעל הספל הוא שייך. 

סימנים קרובים לשפת הספל העליונה מעידים על שמחה וחדשות טובות. סימנים בתחתית הספל מסמלים טרגדיות ועצבות. חלק ניכר מהסמלים הם דמויות של חיות. כלב מסמל הצלחה וחברות. נמר מסמל כוח ושליטה. חזיר מסמל הצלחה כספית. ציפורים יסמלו חופש והתחלות חדשות . פרט לבעלי חיים ניתן לראות את סמל האביר אשר מסמל אהבת אמת. קריאת הסימנים היא אינה מלאכה פשוטה ועל כל מומלץ לפנות אל מגדת עתידות מקצועית לביצוע המלאכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה