יום רביעי, 6 בינואר 2016

מה חשוב לדעת לפני מבחן g.m.a.t?



יש הסוברים כי מבחן g.m.a.t דומה למבחן פסיכומטרי, ישנם מספר קווי דמיון בחלק הכמותי. בשניהם, הן במבחן פסיכומטרי והן במבחן g.m.a.t נדרשת רמה של מבחן בגרות במתמטיקה של שלוש יחידות, אבל g.m.a.t דורש גם ידע מעמיק בסטטיסטיקה, שברים עשרוניים, משוואות ריבועיות, סדרות וכדומה. כלומר, קיים מגוון נרחב יותר של תחומי ידע אשר פרושים על פני שלושים ושבע שאלות, כאשר הרבה מהן דורשות ידע מוקדם והכנה.




מיתוסים אודות מבחן g.m.a.t והפרכה שלהם -
* אם לא הספקנו במבחן g.m.a.t את שתי השאלות האחרונות, כדאי לנחש אותן – תלוי. ה- GMAC טוען שאם אתם בעלי יכולת גבוהה ונקלעתם למצב כזה, עדיף לכם דווקא להשאיר את התשובות לא פתורות. בעוד שאם אתם בעלי יכולת נמוכה, רצוי שתנחשו את התשובה. מה היא המשמעות של יכולת גבוהה? אם מעריכים את הרמה שלכם מ- ארבעים וחמש ומעלה. אף אחד לא יודע למה ה- GMAC טוען זאת, מכיוון שלאף אחד אין גישה לאלגוריתם שלהם. המקור היחיד שמוסמך לענות על שאלות כאלה הינו הגוף הרשמי אשר כותב את הבחינה וזוהי התשובה המהימנה ביותר.

* אם האלגוריתם מזהה שטעיתם בנושא מסוים, הוא יתקוף אתכם בנושא זה וגם בהמשך המבחן – קודם כל הבה ונירגע. אף אחד לא תוקף אף אחד. האלגוריתם לא תוקף אתכם ואתם לא במלחמה. בהחלט יכולה להיות סיטואציה שתקבלו אותן שאלות באותו נושא, אך רצוי שלא לפתח מחלת הרדיפה בהקשר לאותו אלגוריתם שמחפש אתכם. אתם פותרים שאלות בדרגות קושי שונות ובנושים מגוונים והחזרתיות פשוט מתבקשת.

* יש לנו שתי דקות לשאלה בחלק הכמותי ודקה וחמישים שניות בחלק המילולי – אם בוחנים את ממוצע הזמנים ב- g.m.a.t, אז זה הממוצע, אבל כשלעצמו זה לא נכון. בפועל, יש שאלות שייקח לכם דקה לפתור, ויש שאלות שייקח לכם שלוש דקות לפתור.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה