יום רביעי, 6 בינואר 2016

לופט חולון



מה זה לופט חולון?
לופט חולון זה מתחם מסיבות פרטי שכולל את כל הפינוקים שצריך כדי לחגוג עם האנשים שאתה אוהב. תמיד צריך היה לשבור את הראש כדי לארגן מסיבה פצצה - בית מלון? אצל מישהו בבית? חדר פרטי במסעדה כשכולם מסתכלים? זהו, לא צריך יותר להתפשר! אתה יכול לקבל במקום אחד את כל מה שתמיד היה צריך לארגן ולתאם במשך חודשים, וזה בלי להתאמץ בכלל כי אנחנו נארגן את הכול בשבילך ואצלנו תוכל לחגוג בסטייל.

לאיזה מסיבות מתאים לופט חולון?
לופט חולון מתאים לכולם, אבל לכולם! המקום שלנו נעים ונוח ומי שמגיע מחליט באיזה אביזרים הוא משתמש בשביל ארגון המסיבה. אתה יכול להדהים את החברים שלך עם ספא מטורף שיש בו ג'קוזי וסאונה (רק תגיד להם להביא בגדי ים, אנחנו כבר נדאג לשאר - מגבות, חלוקים), אחר כך תוכלו לשתות משקאות איכותיים על הבר, ליהנות ממערכת טלביזיה משוכללת עם מסך ענק ותחנות מכל העולם, כמובן סאונד מטורף שמאפשר מוסיקה כיפית עם מערכת קריוקי. אנחנו מבטיחים לך שהחבר'ה שלך לא יעמדו בפיתוי ויתחילו לרקוד ולהשתולל... ואם זה לא מספיק תוכלו לעשות ברביקיו טעים ומושקע בפינת המנגל בחצר. 


איך אני יכול להשיג כזה מקום
ממש לא בעיה. נציג שלנו עומד לרשותך ויתאים עבורך את המקום למטרת המסיבה ולמוזמנים שלך - מסיבות למבוגרים, מסיבות בר מצווה משגעות, מסיבות גיוס או שחרור, מסיבות רווקים מטורפות, יום נישואין - כל אירוע שאתה רוצה לחגוג בכיף עם האנשים שאתה אוהב תוכל לחגוג אצלנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בשירות ללא פשרות ועם אחריות  מהשורה הראשונה. אצלנו האירוע שתארגן לחבר'ה לא יישכח, זה יהיה האירוע שכולם יזכרו לכל החיים ואנחנו כאן כדי לעזור לך להגשים את החלום הזה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה