יום שני, 18 בינואר 2016

בחירת חברה לפרויקט תמ"א 38



פרויקט תמ"א 38 הוא פרויקט בתחום חיזוק מבנים שמאפשר לשפר את נראות הבניין שבו מבצעים את העבודות. כיוון שהפרויקט יכול לשנות את איכות החיים שלכם בבניין חשוב מאד לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם ועבור הבניין שלכם.

מה הניסיון של החברה בתחום זה
כדי להרגיש בטוחים עם החברה שמציעה לכם לבצע פרויקט תמ"א 38 אתם צריכים לברר גם מה הניסיון הקודם של החברה. יותר מכך, כדאי מאד שתיגשו לראות את הפרויקטים השונים שהחברה ביצעה ואפילו תשוחחו עם הדיירים במקום.

איזו הצעה החברה מספקת לכם
אחד הדברים שיש להתייחס אליהם בבחירה של חברה שתבצע את הפרויקט שלכם הוא ההצעה שהחברה מציעה לכם. ההצעה של החברה צריכה להיות תואמת את הציפיות שלכם וככל שהגישוש מתקדם כך יש צורך בתכניות מסודרות יותר ומפורטות. אם אתם לא חשים בנוח עם ההצעה המוצעת לכם אתם יכולים לקבל חוות דעת נוספת מעוד חברה.
 
הסתכלות על החוזה שלכם מול החברה
החברה שמבצעת פרויקט של תמ"א 38 צריכה להציע לכם חוזה מסודר שהיא תהיה מחויבת אליו (כמובן גם אתם תהיו מחויבים לחוזה, אך משמעותי עבורכם למה החברה מתחייבת). ברגע שאתם בוחנים את החוזה מול החברה יהיה עליכם לוודא את הפרטים הבאים: 
  • תאריכים – חשוב לדעת מתי מתחיל הפרויקט ומתי הוא צריך להסתיים ומה ההתחייבות של החברה בנוגע לתאריכים אלו. 
  • תכניות – על החברה המבצעת את הפרויקט וצרף לחוזה את התכניות ומפרט מלא ככל האפשר כמו למשל איזו מעלית תשמש את הדיירים, איזה ריצוף ועוד. 
  • שיכון – הליך של תמ"א 38 ידרוש מכם, הדיירים, להשתכן במהלך התקופה במקום אחר או באי נוחות.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה