יום רביעי, 6 בינואר 2016

הזמנת חדר שינה במבצע



החשיבות של חדר שינה במבצע זוגי עולה משנה לשנה – אנו חיים בתקופה בה כל אדם מתעורר בבוקר למרוץ של החיים, מנסה להספיק כמה שיותר וכמה שיותר מהר אבל לעולם לא יקבל מספיק בחזרה. רק עם חזרתו לביתו יוכל האדם להירגע ולהיות שוב הוא עצמו, בחברת האדם האהוב עליו ביותר ברחבי תבל. זו הסיבה בגינה גדולי המשוררים מכנים את חדר שינה במבצע הזוגי כקן מפלט לאהבה ולזוגיות. זוהי גם הסיבה שכל כך חשוב להשקיע בהם.

חדר שינה במבצע זוגי במקביל לחוכמת המזרח –
חכמי סין במזרח היו מודעים לחשיבות של חדר שינה במבצע זוגי כחלל הפרטי של אדוני הבית, בו הם נחים, נטענים באנרגיה ומבלים יחדיו זמן איכות. בהתאם לכך חדרי שינה זוגיים זוכים להתייחסות נרחבת בכתבי תורת הפאנג שווי – אומנות עיצוב הפנים הסינית אשר מתחשבת באלמנטים עיצוביים כמו גם רוחניים ואנרגטיים. לפי תורה זו, ממליצים לכם למקם את חדר שינה במבצע זוגי בחלקים הצפון מערביים של הבית על מנת לעודד את הרומנטיקה ואת האינטימיות בין בני הזוג. בנוסף, מומלץ להימנע מלהציב בתוך חדרי השינה הזוגיים רהיטים בעלי פינות חדות ומשטחים בורקים. על תאורת חדרי השינה להיות רכה ונעימה, לא בוהקת מדי, אבל גם לא עמומה מדי, באופן כזה שתעזור ליצירת אווירה נעימה, מרגיעה ושלווה, אך לא מרדימה או מייגעת.




בנוסף, צמחים בעלי עלים עגולים או צורה מעוגלת מאוד מומלצים למיקום בתוך חדר שינה במבצע, מאחר והם עוזרים לשימור אנרגיית בני הזוג ומרעננים את הקשר בין בני הזוג. חכמי המזרח שבים וממליצים להציב בתוך חדר השינה הזוגי חפצי אומנות אשר מסמלים זוגיות כמו למשל פסלונים של חיות ותמונות משותפות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה