יום שני, 27 בינואר 2020

שירותים בולטים של עו"ד תעבורה

עו"ד תעבורה מציע שורה ארוכה של שירותים וקצרה היריעה מלהכיל את כולם. עם זאת, אפשר בהחלט להצביע על כמה שירותים בולטים שהם חלק בלתי נפרד מתחום האחריות של עורך דין מן הסוג הזה. אם מכירים היטב את השירותים הבולטים הניתנים על ידי עורך הדין, קל יותר לאחר מכן להשתמש בהם על מנת להשוות בין אנשי מקצוע וכדי לוודא התאמה בין הצרכים של הלקוחות לבין רמת המיומנות וההסמכה של נותני השירות.

השירותים הבולטים של עו"ד תעבורה כוללים ייצוג לקוחות במקרים של מהירות מופרזת, ניהול תיקי נהיגה בזמן פסילה וייצוג לאחר עבירות שכרות או סמים. במדינה שבה הרכב הפרטי הוא אמצעי התחבורה הנפוץ ביותר, קל להבין מדוע יש צורך במעורבות של עורך דין צמוד כדי למנוע עונשים כבדים וכדי להקל את ההתייחסות של בתי המשפט אל העבירות שעל הפרק.

מעורבות עורך דין גם מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
היבט אחר לגמרי בסל השירותים שניתנים על ידי עו"ד תעבורה כולל את המעורבות שלו מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. בגלל שמדובר על איש מקצוע שמכיר מקרוב את דיני התעבורה, יש לו את הניסיון וההסמכה המתאימים לייצוג לקוחות שמוזמנים להגיע אל ועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. בגלל שהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא למעשה גוף שכפוף למשרד הבריאות, בסמכותו לפסול רישיון נהיגה.
במילים אחרות, עו"ד תעבורה יכול להגן על הלקוחות שלו מפני פסילת רישיון בעת עמידה מול ועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. על מנת להשיג את המטרה הזו, עורך הדין נדרש לייצג את הלקוחות שלו בצורה משכנעת ולהביא לידי ביטוי את הניסיון שהוא צבר לאורך השנים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה