יום שבת, 29 באפריל 2017

בנאווה



בנאווה שבפיליפינים – לחוות את הפלא

בנאווה שבפיליפינים הם טרסות האורז אשר הוכרזו על ידי אונסקו כאתר שימור מורשת חקלאי. המקום פורס בפני המבקרים מראה שאין שני לו בכל העולם. למעשה מדובר בטרסות מרהיבות של שדות אורז, טרסות אשר משתמשות בטכניקות חקלאיות עתיקות ומספקות תצרוכת אורז במדינה. הייחוד של בנאווה הוא במראה, בנוף הקסום וגם במפגש יוצא הדופן עם חקלאות אשר נראה שכבר לא קיימת בעולם. כל תייר אשר מגיע לפיליפינים יכול לשמוע על המקום (אשר לעתים נקרא גם בנאווי) ולגלות כי היופי שנפרס לפניו הוא פלא שאין כמותו.



לגלות את התצפית
כדי ליהנות מהייחודיות של האזור מומלץ מאד לטפס לתצפית הגבוהה. כדי להגיע לתצפית יש לעשות הליכה של כשעה ומעבר לכך שההליכה עצמה יכולה להיות חוויה מיוחדת ומהנה, התצפית הנגלית לעין ממרומי טרסות האורז היא מיוחדת במינה. רבים אשר הגיעו לעשות תצפית על בנאווה העידו על כך שהרגישו כאילו הם מסתכלים על גלויה ענקית כשבעצם הם רואים לפניהם את המראה המיוחד כשהוא אמיתי לחלוטין.

ישנן גם אטרקציות מקומיות
אמנם בנאווה היא בעיקר פלא חקלאי שמזמין את המבקרים לראות את טרסות האורז הקסומות, אך מי שמגיע לאזור יכול למצוא גם פעילויות שונות ומהנות. במקום אפשר לנסוע על גבי טוסטוסים מעץ עשויים עבודת יד, אפשר למצוא טיולים מרגשים וגם להשתתף בסיורים מודרכים המסבירים על המקום עצמו ועל החקלאות (רוב הסיורים המקומיים מתקיימים בשפה האנגלית).

לשלב את הפלא כחלק מהטיול
כל מי שמגיע אל הפיליפינים יכול לברר מראש כיצד להגיע אל בנאווה וכיצד ישלב את הפלא בטיול שלו. גם מי שמחפש טיול רגוע על חוף הים מגלה שכדאי מדי פעם לטייל קצת, לעשות הליכה ולפגוש בקסם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה