יום שבת, 20 בפברואר 2016

איך לוקחים משכנתא



אם אתם שואלים את עצמכם איך לוקחים משכנתא אתם בוודאי עומדים לפני אחת ההחלטות החשובות בחייכם מבחינה כלכלית. לקיחת משכנתא היא פעולה שיכולה להשפיע עליכם לאורך שנים (אפילו למשך שלושים שנה) ולכן יכול להיות שאתם תצטרכו לשאול לא רק איך לוקחים משכנתא אלא גם איך לוקחים את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

מי יכול לתת לכם משכנתא

אם אתם שואלים איך לוקחים משכנתא בוודאי מעניין אתכם לדעת גם מי יכול לספק לכם משכנתא. בעבר רק הבנקים יכלו לתת משכנתאות אבל היום ישנם גם גורמים נוספים, חברות שיכולים לתת משכנתאות ואלו חברות שקיבלו אישור לעשות זאת. היום יותר ויותר אנשים מבינים כי הם יכולים לבצע השוואת הצעות בין הגורמים השונים שנותנים משכנתאות ולפנות לחברות ולבנקים שונים בין אם הם מנהלים באותם בנקים את
החשבון שלהם ובין אם לא.


 

איך לוקחים משכנתא חכמה

כדי לקחת משכנתא חכמה יש לקחת אחת שמתאימה לבית עצמו ולמצב הכלכלי שלו. כלומר, אי אפשר להסתמך על משכנתא אחת שתתאים לכולם ויש לתכנן משכנתא אופטימלית באופן אישי לכל משפחה. ישנם אנשים אשר מבינים בכלכלת הבית, בהתנהלות מול הבנקים, יודעים לנתח את הריביות השונות ולבחון כל הצעה לעומק ואז הם ינתחו את הנתונים השונים לבד. אך רבים לא יודעים לעשות זאת ואז הם מבינים כי עדיף להם לפנות אל יועץ משכנתאות פרטי שיסייע להם לקחת את המשכנתא החכמה שלהם.

היתרונות של היועץ הפרטי

ישנם יתרונות רבים ליועץ פרטי והיתרון העיקרי הוא שהיועץ משרת אתכם ולכן הוא יעשה הכל כדי להתאים לכם את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. היועץ הפרטי לא מקבל כסף מהבנק או החברה שנותנת משכנתא ולכן הוא יהיה מחויב לכם בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה