יום חמישי, 29 במאי 2014

דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אורנג




יש מספר דרכים באמצעותן ניתן ליצור קשר עם המוקדים השונים של שירות הלקוחות של אורנג. הדרך הראשונה היא להגיע אל מרכזי השירות המפוזרים בכל הארץ. ביקור במרכזי השירות הכרחי לצורך תפעול פיזי של תקלות במכשיר, החלפת כרטיס סים, פגישה עם נציג שירות ועוד. הסניפים מספקים שירות ללקוחות עסקיים ופרטיים כאחד. רוב הסניפים ממוקמים בתוך קניונים ומרכזי קניות, אולם יש סניפים גם במרכזי הערים ובתוך בנייני משרדים. אפשר למצוא מידע על מיקום סניפי שירות הלקוחות של אורנג באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
דרך שנייה ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של אורנג היא בעזרת צ'אט אונליין באתר האינטרנט. הצ'אט לא נותן מענה על דרישות ספציפיות, אולם הוא מכסה שורה ארוכה של נושאים רלוונטיים. היתרון של אתר האינטרנט הוא זמינות מלאה של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, והיעדר תלות בחגים, שבתות או מועדים. בנוסף, הצ'אט אידיאלי עבור נוסעים המעוניינים לפתוח את הטלפון לשיחות מחו"ל.

תמיכה באמצעות מוקד טלפוני
רבים עדיין מעדיפים להשתמש במוקדי שירות טלפוניים ולא באתר האינטרנט של חברות התקשורת הגדולות. לחברת אורנג שירות לקוחות הכולל תמיכה טכנית במודמים, תפעול ותקלות מכשירים, בעוד מוקד DATA עוסק בסנכרון מכשיר. התמיכה הטכנית ושירות הלקוחות רלוונטיים עבור שירותי האינטרנט הביתי והטלפון הקווי, ומוקד אחר אחראי על לקוחות עסקיים הזקוקים לשירות מיידי.
ניתן לשלוח מייל אל נציגי שירות הלקוחות של אורנג ולברר לגבי סנכרון וגיבוי המכשיר למחשב, תכניות הצטרפות מיוחדות, שירותים חדשים, חשבונות, הסכם התקשרות וכן הלאה. בנוסף, רצוי לנצל את הזמינות של המוקד על מנת לקבל מידע על ביטול שירותים או חבילות. כך ניתן להימנע מהוצאות מיותרות ולחסוך עשרות שקלים בחודש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה