יום שישי, 28 בספטמבר 2012

חשבונית פלאפון



חשבונית פלאפון – החשבונית הנוחה והזמינה ביותר !
כידוע, מכשירי הטלפון הסלולריים השונים הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים של מיליוני אנשים, הן בארץ והן בעולם. יתרה מכך, היום כמעט ולא ניתן למצוא ולו מכשיר טלפון סלולרי אחד אשר משמש אך ורק בעבור מטרות תקשורת, ולא בעבור מטרות מדיה כמו גלישה באינטרנט, הורדת מוזיקה ואפילו רכישת שירותים ומוצרים – מדובר בכלי שכמעט כל אדם מודרני משתמש בו לאורך כל שעות היום ויש לו כמובן עלויות שונות בהתאם לשימושים אשר נעשים. בהתאם, החשבונית סלולרית של היום חייבת להיות גם היא מתקדמת ועדכנית ביותר, בדיוק כמו חשבונית פלאפון של חברת פלאפון !

חשבונית פלאפון – חשבונית דור שלוש במלוא מובן המילה

לא בכדי אומרים, כי חשבונית פלאפון הינה החשבונית האיכותית, המתקדמת, הנוחה והזמינה ביותר - וזאת ייאמר לזכותם של ראשי פלאפון אשר 'קראו' היטב את המפה ושקדו על הפקת חשבונית פלאפון אשר הולמת ומקבילה לכל אותם מכשירי הטלפון דור שלוש למיניהם. למען המחשה, חשבונית פלאפון הינה חשבונית אשר ניתן לגשת אליה בכל עת באמצעות לחיצת מקש אחת, חשבונית אשר ניתן לקבל באופן ממוחשב דרך המייל וחשבונית אשר מתעדכנת אחת לחודש ואף 'דואגת' לעדכן על כך – דור שלוש או לא ?

חשבונית פלאפון – מלאת אין ספור מאפיינים ויתרונות !

ובכן, עכשיו הגענו לחלק המעניין ביותר אודות חשבונית פלאפון, הלא הוא המפרט ה'חשבונאי' הייחודי והמפורט אפילו יתר על המידה שלה. בפועל, מפרט זה כולל בתוכו את האלמנטים הבאים: מצב חשבונית אשר מתעדכן כל העת, ואף מציג נתונים ומספרים בזמן אמת; מאפשר צפייה מלאה בכלל החשבונית; מסבירה את כל פרטי החיוב ואפילו על מונחים 'חשבוניים' מובהקים !



חשבונית פלאפון – במייל, בפלאפון, במחשב ואיפה לא

בניגוד לחשבוניות אחרות, חשבונית פלאפון היא לא רק חשבונית מתקדמת ביותר ברמה החשבונאית והצרכנית, אלא גם חשבונית אשר זמינה ונגישה במסגרת החשבון האישי של המשתמש, נשלחת באופן אוטומטי למייל, ניתנת לסקירה ובחינה באמצעות הורדת קובץ ייעודי למחשב ועוד. במילים אחרות, חשבונית פלאפון הינה החשבונית האולטימטיבית .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה