יום שני, 23 בינואר 2012

קידום אתרים בגוגל



כל עסק מתחיל יודע שהדבר הכי חשוב זה שיווק נכון. וכשאנחנו מדברים על שיווק נכון, אנחנו מדברים על קידום אתרים בגוגל.

מהו קידום אתרים בגוגל? גוגל נחשב למנוע החיפוש הגדול בעולם. כל דבר שאני רק ארצה למצוא- נמצא בגוגל ובכלל זה השירותים שאתם מציעים. אם בדיוק עכשיו נשרף לי פיוז בבית המנורה בתקרה אני אחפש חשמלאי. לא רק שאחפש חשמלאי, אחפש חשמלאי בעיר בה אני מתגורר. במילים אחרות: אם אני גר בתל אביבי, למשל, אזי אני אקליד בגוגל את צירוף המילים חשמלאי בתל אביב.
לאחר שאסיים להקליד, תופיע לי רשימה של חשמלאים. הדבר המתבקש ביותר עבורי הוא להתקשר לחשמלאים שמופיעים בראש הרשימה. בצורה כזו אני אתקשר לשניים-שלושה חשמלאים , המופיעים בראש הרשימה ואבקש מהם הצעת מחיר. עכשיו, דמיינו לעצמכם כמה אנשים נזקקים מידי יום לחשמלאי בת"א ותבינו עד כמה הפוטנציאל של קידום אתרים בגוגל הוא עצום.


קידום אתרים בגוגל – איך ניתן להגיע למקומות הראשונים ברשימה



בפסקה הקודמת קיבלתם דוגמה על קצה המזלג על הפוטנציאל בשיווקי העצום שטמון במנוע החיפוש ל גוגל. עכשיו נשאלת השאלה, איך ניתן להתברג במקומות הראשונים במילות חיפוש אטרקטיביות כמו חשמלאי, למשל. התשובה לכך איננה פשוטה. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור חברה רצינית, המתמחה בקידום אתרים בגוגל. שום קידום האתרים בישראל הינו רחב ביותר ולכן יש לבחור בקפידה ולהשקיע את הכסף בתבונה.



איך יודעים שהחברה לקידום האתרים בגוגל רצינית?


ישנם מספר פרמטרים שיעזרו לכם לבחור בצורה נכונה ובטוחה את חברת קידום האתרים שלכם. הפרמטר הראשון הוא ניסיון. בדקו כמה ניסיון יש לחברת קידום האתרים, מי הם הלקוחות שלה, כמה שנים היא פעילה, אילו הישגים בולטים היא יכולה להראות לכם, מה האני מאמין שלה ועוד. הפרמטר השני יתבצע בשאלה עד לאן הם יכולים להביא אתכם ומהי העלות של זה.


קידום אתרים בגוגל


חברה רצינית לקידום אתרים, תוכל באמצעות ניתוח שוק לא מסובך להגיד לכם פחות או יותר מה התחזית שלה לגבי קידומכם. לאחר שתקבלו מספר הצעות מחיר, בחרו את החברה שעושה עליכם את הרושם האמין והמקצועי ביותר ואיתה תרוצו יחד.



קידום אתרים בגוגל – ריצה למרחקים ארוכים



לאורך כל תהליך קידום אתרים עליכם לזכור שמדובר בריצה למרחקים ארוכים. האתר שלכם לא יכול בין ליל להגיע לדף הראשון בגוגל. על מנת לראות תוצאות יש להמתין בסבלנות ולעבוד קשה.
בהצלחה!

תגובה 1:

  1. מלבד בניית אתרים נכונה שקשורה ישרות לאופטימיזציה של הקוד יש עלינו גם לתכנן נכון את השיווק והקידום כאשר בתחילה הם יהיו שוים ולאחר מכן נשקיע יותר בקידום לאחר שבנינו מאגר גולשים אמין.

    השבמחק