יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

מנעולן בתל אביב

כדי לבחור מנעולן בתל אביב יש מגוון רחב של פרמטרים שבהם צריך להתחשב וגם כאשר הוא מגיע כדאי להיות לידו ולהבין מה הוא עושה. הנה עוד כמה טיפים שיכולים לעזור לכם בקריאה למנעולן.
רוצים לבדוק תקינות? תדברו עם ועד הבית

אם אתם רוצים להזמין מנעולן בתל אביב כדי לבדוק את התקינות של המנעולים בביתכם, כדאי מאוד לדבר על כך עם ועד הבית כדי לחסוך במחירים. אם אתם כבר מזמינים מנעולן לבדיקות תקינות כדאי שיבדוק את המנעולים של כל דיירי הבית, כאשר בדיקה כזו יכולה להיות הרבה יותר משתלמת גם לכם וגם לו. הוא גם יוכל לבדוק את המנעולים של המחסנים ואת המנעולים של דלתות הכניסה הקדמית והאחורית, וכך תוכלו לקבל מחיר נמוך בעשרות אחוזים.


תוודאו את המחיר מראש בהערכה כללית

באופן כללי מוטב לקבל הצעת מחיר ראשונית כבר בשיחת הטלפון. נכון שרוב המנעולנים לא ירצו למסור לכם פרטים על המחיר אך תבקשו מהם ותעמדו על זה כתנאי לקריאה שלהם, כאשר הם צריכים לספר לכם פחות או יותר כמה זה יעלה. למשל, אם אתם רוצים לבדוק תקינות למנעול מסוג מסוים הם יוכלו לספק לכם מחיר די מדויק, ואם אתם רוצים לדעת כמה יעלה לכם להחליף מנעול הם גם יכולים לספק לכם הערכה גסה פחות או יותר לגבי המחיר.

לפעמים אפשר לחכות לבוקר

אם אתם צריכים לבדוק את התקינות של המנעולים או כל פעולה שגרתית אחרת, יש לכם מרווח זמן רב יותר לקביעת הפגישה עמו. לעומת זאת עם מדובר במקרה חירום כדאי מאוד לשקול האם כדאי לקרוא לו באותו העת או להמתין לשעה אחרת או יום אחר. פריצת מנעולים בשעות הלילה המאוחרות יהיו הרבה יותר יקרות מאשר פריצה בשעות העבודה המקובלות בחיסכון די משמעותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה