יום שלישי, 28 ביוני 2016

טיפים לטיול בפיליפינים



טיפים לטיול בפיליפינים

הפיליפינים – מחופים עם ים תכלת ועד לטרסות אורז

הפיליפינים היא מדינה ייחודית שמכילה נופים מרהיבים. ניתן ליהנות בה מחופים לבנים ובתוליים עם עצי קוקוס, מהרי געש עצומים, מטרסות אורז ירוקות וממפלים רבים. היופי שלה מושך תיירים רבים מכל העולם והיא הופכת עם הזמן לפופולרית במיוחד עבוד מטיילים ישראלים. המדינה ממוקדמת בדרום מזרח אסיה ומורכבת מאלפים של איים.





כל אחד יכול לטייל בפיליפינים, אך חשוב לדעת כמה דברים לפני הטיסה:

·         הכנות מראש – לפני הטיסה מומלץ לקבל חיסונים כיוון שהמדינה אינה מפותחת דיה. בנוסף, כדאי שיהיו כרטיסי אשראי בינלאומיים שייקראו בכספומטים שם. יתר על כן מומלץ להכין דולרים להחלפה למקרה בו אין כספומט. 

·         טיסות פנים – הזמנת טיסות הפנים מראש היא קריטית עבור מחיר הטיול, כיוון שכמה חודשים מראש הן זולות יותר. חשוב לדעת שטיסות פנים הן חלק בלתי נפרד מהטיול.

·         תכנון מסלול הטיול – עקב היות המדינה מדינת איים, שההתניידות בה עשויה להיות מסורבלת, אחד הטיפים לטיול בפיליפינים שהוא חשוב ביותר הוא תכנון של הטיול מראש, לפחות ברמה כללית. 

·         יעדים מרכזיים – היעדים המרכזיים לטיול בפיליפינים הם האי לוזון, אזור הויסאיאס, עיר הנופש בורקאי והאי פלאוון. מומלץ לבדוק אלו יעדים תוכלו להספיק במסגרת זמנכם.

·         צלילות – הפיליפינים היא גן עדן לצלילות עם שוניות עשירות ובעלי חיים ימיים ייחודיים. לכן אחד הטיפים לטיול בפיליפינים הוא לעשות קורס צלילה שם או מראש וליהנות ממה שיש למדינה להציע.

הטיול יכול להתאים לכל תקציב

הפיליפינים היא מדינה שהשהות בה זולה יחסית. אחד טיפים לטיול בפיליפינים הוא חיפוש של טיסה לשם ממגוון מקורות, עד שמוצאים טיסה במחיר משתלם. השילוב של שהות שאינה יקרה ושל נופים מדהימים גורמים לפיליפינים להיות בחירה נהדרת לחופשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה