יום שבת, 21 במאי 2016

נוהל גילוי מרצון החדש



בעזרת נוהל גילוי מרצון החדש ניתן לשלם חובות לרשות המיסים ללא חשש מהעמדה לדין

נוהל גילוי מרצון החדש הינו נוהל אשר נועד בכדי לסייע לבעלי הון והכנסות רבות לשלם את חובותיהם לרשות המיסים, ולבצע תיקון בדיווח הכנסותיהם בעבר, ללא חשש מהעמדה לדין כל עוד יעמדו בתנאי הבקשה וישלמו את הסכומים אותם חייבים על פי חוק, זאת כמובן בתנאי שהבקשה הוגשה בתום לב ומכוונה לפעול במסגרת החוק.





·         תאריך הגשת הבקשה: בקשות במסגרת נוהל גילוי מרצון החדש יש להגיש עד לתאריך 30.6.2016, זאת לאחר שרשות המיסים ביצעה הארכה לנוהל אשר אמור היה להסתיים כבר בספטמבר 2015.

·         האישורים הנדרשים לבקשה במסגרת נוהל גילוי מרצון החדש: יש להגיש במסגרת הבקשה מסמכים והוכחות אשר מאמתים את טענות הנידון, פירוט מדויק של היקף הסכום שהושמט ולא דווח, אומדן עבור תשלומי המס וכל מסמך רלוונטי אחר אשר יתמוך בבקשה. 

·         כיצד מגישים בקשת במסגרת נוהל גילוי מרצון החדש: בקשה מקוצרת תוגש במסגרת הגשת הדוחות השנתיים ותועבר לאחר מכן לגורמים הרלוונטיים ברשות המיסים, זאת בתנאי וסכום הדיווח אינו עולה על שני מיליון שקלים. במידה והסכום גבוהה יותר, יש להגיש את המסמכים לסגן מנהל בכיר במחלקת חקירות ומודיעין של רשות המיסים, אשר יבדוק אותם, יאשר את הבקשה באופן ראשוני ויעביר אותה להמשך טיפול. במידה והסכומים עליהם מדווחת הבקשה אינה עולים על שני מיליון שקלים. 

·         זמן תשלום החוב: יש לשלם את הסכום הנדרש על פי חוק במסגרת דיווח נוהל מרצון החדש עד לחמישה עשר ימים מיום הגשת הבקשה.
אזרח אשר יעמוד בכל תנאי הבקשה לא יואשם בהעלמת מס ולא יוגש נגדו כתב אישום בנושא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה