יום רביעי, 30 באפריל 2014

עדשות מגע



מהם היתרונות של עדשות מגע?
אנשים רבים אשר סובלים מבעיות ראיה, מבינים שבכדי שיוכלו לפתור את הבעיה, הם זקוקים לעזר מסוים. בעבר, ענידת משקפיים הייתה האופציה היחידה. עם זאת, יש כמובן אפשרות נוספת, והיא לענוד עדשות מגע. עדשות המגע פועלות באופן דומה למשקפיים, אף כי לא מדובר על עדשות גדולות שמותקנות באופן חיצוני - אלא על עדשות אשר מולבשות על העיניים באופן ישיר, וכך מאפשרות לתקן את הראיה. כמובן שהיתרון המשמעותי ביותר של עדשות מגע הוא בכך שבניגוד למשקפיים - הן סמויות לחלוטין ואינן נראות. אולם, יש גם יתרונות נוספים.

  
כל היתרונות של עדשות המגע
אי אפשר להתעלם מהעובדה שכאשר אתם עונדים עדשות מגע, אתם יכולים לנוע באופן הרבה יותר חופשי. אין חשש שלפתע העדשות יחליקו החוצה מהעין, יפלו או יישברו, וזאת בניגוד למשקפיים. כמו כן, המשקפיים מספקות שדה ראיה מוגבלת יחסית, ותמיד יש שוליים אשר אינם מקבלים מענה. לעומת זאת, עדשות מגע מאפשרות לכם לקבל שדה ראיה מתוקן בכל זווית שהיא, מבלי שיש שוליים אשר נותרים מטושטשים.
כמובן שמעצם העובדה שעדשות המגע הן סמויות מן העין, אפשר לגזור עוד שפע של יתרונות. כך למשל, אנשים אשר מופיעים באופן קבוע בתעשיית הבידור, יכולים לענוד עדשות מגע ובכך לשמור על פנים נטולות משקפיים במקרים אשר דורשים זאת. כמובן שהיום יש גם אפשרות לענוד עדשות צבעוניות, אשר לא רק פותרות את בעיית הראיה, אלא אף עוזרות לשנות את צבע העיניים.

למי הפתרון מתאים?
באופן עקרוני, עדשות מגע יכולות להתאים כמעט לכל אדם שיש לו ליקוי ראיה - בין אם הוא קל או מורכב. ניתן למצוא כיום עדשות קשות או רכות, לשימוש חד פעמי או לשימוש קבוע, בהתאם לצרכים שלכם, ובהתאם לאופי השימוש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה