יום שבת, 8 במרץ 2014

בחירת מגרסת נייר למשרד



בחירת מגרסת נייר בכמה צעדים פשוטים
אתם צריכים מגרסת נייר חדשה למשרד, אך אינכם מבינים במגרסות נייר, ולא יודעים כיצד לבחור אחת כזו? המאמר שלפניכם ידריך אתכם צעד אחד צעד בדרך אל המגרסה המיוחלת המתאימה לכם.

הנחיות לרכישת מגרסת נייר למשרד
1. כפי שאנחנו נוהגים לעשות לפני רכישה של כל מוצר חדש, זה השלב שבו יש לבצע שיעורי בית. כנסו לרשת האינטרנט, בררו פרטים על מגרסת נייר למשרד, התרשמו מהאפשרויות הקיימות בשוק, הביטו בדוגמאות המצולמות של הדגמים השונים והתוודעו אל שיטות הגריסה של כל אחת מהמגרסות.
  
2. כעת, זה הזמן לגבש את הצרכים שלכם, כדי להבין איזו מגרסת נייר מבין כל אלו שראיתם באינטרנט מתאימה ביותר לדרישות שלכם. ענו לעצמכם על השאלות הבאות כדי להבין איזה מוצר הכי מתאים לכם: האם אתם צריכים מגרסה אוטומטית או ידנית? האם היקף הפעילות במשרד הוא עצום, כך שמספר המסמכים הנגרסים מדי יום הוא רב? האם יש לכם מספיק מקום בחלל למגרסה גדולה וכן הלאה. 

3. אחרי שהתרשמתם מהמגוון, והגדרתם את סוג המגרסה המתאים לכם ביותר, זה הזמן לבחור את החברה ממנה תבצעו את הרכישה. רצוי לקנות מגרסה מספק מוכר, שנחשב כאמין, שנותן אחריות לפחות לשנה על המוצר ושמציע אפשרות גם לבצע הזמנה טלפונית, ולקבל את המוצר הישר אל המשרד תוך ימים ספורים.

כמה מילים על בחירת הספק של המגרסה שלכם
4. איך בוחרים את ספק המגרסה שלכם? שאלה מצויינת. בקשו המלצה מחבר, שיצא לו לרכוש מגרסה, ושהיה מרוצה מהשירות שקיבל או שתגבשו החלטה על סמך השיטוט האינטרנטי שביצעתם, שבמהלכו וודאי נחשפתם ללא מעט אתרים של חברות המספקות את המוצר. פנו לחברה שהאתר שלה הכי הרשים אתכם, שהיה בו מידע רב ושהוא נתן לכם מענה לכל השאלות הבוערות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה