יום שבת, 8 בפברואר 2014

קלפי טארוט



ממה מורכבת חבילת קלפי טארוט
קלפי טארוט מוכרים בארץ מזה כמה עשורים והם משמשים לייעוץ (מיסטי) לאנשים המבקשים לקבל תשובות בנושאים חשובים בחייהם או שהם נמצאים בצמתים חשובים בחיים והם זקוקים לעזרה בקבלת ההחלטה הנכונה וכדומה. חבילת קלפי טארוט בנויה מסדרה ראשית של 78 קלפים המבוססים על אותיות הא"ב העברי, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, שפת גוף וקבלה. כל קלף מתאר מצב מסויים שבו יכול האדם להתנסות בשלבים שונים של חייו.

הסדרה המשנית של קלפי טארוט
הסדרה הזו כוללת 56 קלפים בלבד המסודרים בארבע סדרות על פי היסודות באסטרולוגיה והם:
אדמה – מייצגת את סדרת המטבעות
אש – מייצגת את סדרת המוטות
אוויר  - מייצגת את סדרת החרבות
מים – מייצגת את סדרת הגביעים
כל סדרה מיוצגת במספרים מאחד עד עשר ולכל סדרה קלפי חצר המלכות המיוצגים על ידי נער, אביר, מלכה ומלך. לכל סדרה ולכל מספר יש משמעות משלהם שיש ללמוד אותם היטב לפני השימוש שעושים בחבילת קלפי טארוט.

השימוש בקלפי טארוט
קלפי טארוט הם כלי לניבוי העתיד ולהכוונת האדם להתפתחות אישית – כל אחד בדרכו המיוחדת לו. מדריכים הלומדים את השימוש עם קלפי טארוט יכולים להיות לעזר רב לאנשים המבקשים תשובות או הכוונה לגבי שאלות חשובות שיש להם לגבי עצמם וחייהם. בעזרת הקלפים יכול מדריך הטארוט לכוון את האדם בדרך שתהיה מועילה ונכונה לו וכן להצביע לו על הזדמנויות להתפתחות אישית, או להזהיר אותו מפני כשלים ומהמורות בחיים. קלפי טארוט נחשבים לכלי מאד עוצמתי לניבוי ועריכת תחזית עתידית של האדם בצורה של הכוונה מעשית ולא על ידי הצהרות כלליות בלבד. רבים מהנעזרים בקלפי הטארוט עושים בהכוונה זו שימוש שוב ושוב בגלל יכולת הדיוק שלהם לגבי כל אדם בנפרד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה