יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

אשראי לעסקים



כך תוכלו לקבל אשראי לעסקים מהבנקים

מצד אחד, רוב האנשים במדינת ישראל אשר מעוניינים ליטול אשראי לעסקים שלהם, פונים בבקשה לבנק מטבע הדברים. מן הצד השני, הבנקים ידועים כגופים קשוחים למדי, בכל מה שנוגע למתן הלוואות בכלל, ומתן אשראי לעסקים בפרט, שכן כאן לא מדובר רק על יכולת החזר אישית של הלווה - אלא בעצם על הבנק להיות בטוח, כי העסק העתידי יהיה מוצלח, ומבחינת הבנק הסיכון כאן הוא כפול - גם בסכומים הגבוהים, וגם בכך שהעתיד פחות ברור. אם כן, איך אתם תוכלו להגדיל את הסיכוי כי הבנק יסכים לתת לכם אשראי עבור העסק החדש שלכם?

כמה צעדים שכדאי לנקוט בהם

ראשית, אי אפשר להגיש בקשה עבור אשראי לעסקים מבלי שהצגתם בפני הבנק תוכנית עסקית מפורטת היטב. בתוכנית יש לפרט מה יהיו היעדים שלכם, ואיך אתם מתכוונים להגשים אותם - האם מדובר על חלוקה לפי שבועות, חודשים או שנים. יש להראות איזה רווחים אתם צופים לקבל לאורך זמן, להראות באיזה צעדים אתם תנקטו הלכה למעשה, מה יהיו הצעדים הפיננסיים שלכם, האם יש לכם גם תוכנית שיווקית, וכיו"ב.
ככל שהתוכנית העסקית שלכם תהיה יותר מפורטת, תמפה קשיים אפשריים שונים, תנתח גם את המתחרים, ותראה יוצר רצינות - כך גובר הסיכוי שתוכלו לקבל אשראי לעסקים שלכם. חשוב מאד לזכור שגם אם הבנק דוחה אתכם בפעם הראשונה, שום דבר לא מנע מכם לנסות ולפנות לבנק אחר, ובמקביל גם לנסות ולשפר את התוכנית שלכם - לעתים אפשר להתפשר על סכומים נמוכים יותר, או להעמיד בטחונות וערבויות גבוהות יותר, כדי לקבל אשראי לעסקים מהבנק.

חשוב לא להתייאש

כמובן שיש גם גופים נוספים אשר יכולים לתת אשראי לעסקים שלכם - כמו למשל חברות האשראי וגופי המימון הפרטיים. פתרון נוח מאד, הוא למשל לפנות לכמה גופי מימון במקביל, וליטול הלוואות קטנות מכל אחד מהם, וגם ליטול סכום קטן יותר מהבנק. כך כל גוף נוטל על עצמו סיכון קטן יותר, ואתם עדיין תוכלו לקבל את מלוא הסכום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה