מערכת קול סנטר כפתרון תקשורת מתקדם
לארגונים
מערכת קול סנטר היא מערכת תקשורת מתקדמת
אשר מספקת את חבילת הפתרונות הכוללת עבור מרכזי שירות ומוקדים טלפוניים גדולים.
מכיוון שכמעט כל חברה מספקת היום ללקוחותיה גם את שירות הלקוחות הטלפוני במטרה
לענות על כל צרכיהם, קיימות בשוק מערכות קול סנט שונות שניתן בקלות להתאים לצרכיה הייחודיים
של החברה .
על אילו צרכים עונה מערכת קול סנטר ?
מערכת קול סנטר מספקת תקשורת נוחה עם
לקוחות הארגון. בנוסף, מערכת קול סנטר מאפשרת את ניהול המוקד ומבטיחה זמינות גבוהה
ויכולת לספק שירות לקוחות איכותי ללקוחות החברה. נוסף, מערכת קול סנטר תספק לחברה
את היכולת לעקוב אחרי פעילות המוקד, להפיק דוחות בקרה בזמן אמת ותקצר את זמן
ההמתנה למענה .
התאמת מערכת קול סנטר לצרכי החברה
את מערכת קול סנטר חשוב להתאים על פי
עומס שצפוי בשיחות נכנסות, על פי גודלו של המוקד ועל פי השירותים שעליו לספק
למתקשרים. את כל היישומים והרכיבים של המערכת ניתן להתאים לצרכי הלקוח, כך שגם
שירותי ניתוב השיחות הנכנסות וגם התממשקות לרשת של הארגון תותאם לאופי החברה
ולאופי הפעילות שלה .
מערכת קול סנטר כפתרון מושלם עבור מוקדי
שירות לקוחות
על כל מערכת קול סנטר לספק את חבילת
השירותים הבסיסית שתכלול:
-
מרכזייה טלפונית הנתמכת על ידי
טכנולוגיית IP וזאת על מנת לאפשר למספקי המענה הקולי את
החופש הגיאוגרפי .
-
עמדת פיקוח ממוחשבת שתהיה מסוגלת להפיק
דוחות בזמן אמת ולהתריע על עומס.
-
IVR או במילים אחרות מענה קולי אינטראקטיבי
שמספק למתקשר אפשרות לביצוע פעולות, זיהוי המתקשר וניתוב השיחות בין המחלקות
השונות .
-
מערכת מסרים משוכללת שתאפשר ריכוז של
קבלת כל סוגי ההודעות של הלקוחות ( בסמס, באימייל, בפקס או במענה הקולי) .
-
שירות של הקלטת שיחות למטרת בקרה .
-
יכולת התממשקות למערכת CRM של
החברה .
אין ספק כי מערכת קול סנטר מביאה עימה
יתרונות רבים ומגוונים לכל בית עסק ומשדרגת את השירות הטלפוני.
אני מתעסק בתחום של בניית אתר באינטרנט ויש לי גם מערכת קידום אתר ובנתי מערכת בניית אתר באינטרנט ורציתי להגיד שמערכת קול סנטר כפתרון תקשורת מתקדם לארגונים
השבמחק