יום ראשון, 17 באפריל 2011

ריהוט משרדי איכותי



המשרד הוא הפנים של העסק שלכם ועליכם לשמור על מראה נקי, מסודר ואיכותי. טיפוח המשרד נעשה כדי שסביבת העבודה תהיה נעימה לעובדים וגם כדי להבטיח שמי שנכנס למשרד מקבל את הרושם הנכון ממנו.

ריהוט משרדי איכותי נחשב להשקעה לטווח הארוך וזאת משום שהוא גם משדר ללקוחות את האיכות וכן גם מספק לעובדי המשרד את האפשרות ליהנות מהריהוט הטוב לאורך זמן. חשוב מאוד לבחור את הריהוט בקפידה ואף להתייעץ עם גורם מוסמך ומבין עניין בתחום הריהוט כדי להבטיח את התאמתו למשרד. 



ריהוט משרדי איכותי – במה הכי חשוב להשקיע ?

קשה לומר על מה כן יש להשקיע ועל מה לא, אך ניתן לומר כי  ישנם רהיטים למשרד שהם יותר קריטיים לתפקוד היומיומי. הלובי (הכניסה למשרד) הם הפנים של המשרד ולכן עליכם לוודא כי הם נוחים, נעימים ומזמינים. אם הלקוח שלכם יחכה בלובי הוא צריך לחוש בנוח ולקבל את הרושם שמדובר בחברה שמשקיעה בלקוחות שלה. אין זה אומר שאתם צריכים להניח שם כורסאות עיסוי אך רצוי בהחלט לשים סלון נעים (מותאם ללובי), שולחן קפה ועליו מגזינים בתחום בו אתם עוסקים, רצוי גם לשים מכונת שתייה או פינת קפה צמודה.

בחלק מהמשרדים המפוארים יש בר בכניסה ובו יושב אדם שמכניס את האורחים ומסביר להם להיכן עליהם לפנות. פעמים רבות מדובר במזכירה של המקום אך לעיתים מדובר רק באדם שנמצא שם כדי לכוון אנשים. כאשר מדובר בשולחן מזכירה רצוי שהוא יהיה מותאם לשימושיה הרבים, שיהיה בו מקום נוח למדפסת, ניירת, מכונות שונות וכמובן הטלפון. 

ריהוט משרדי איכותי


שולחן המנהל הוא גם חשוב. כדי לעשות את הרושם הטוב ביותר על הלקוח רצוי לרכוש שולחן מנהלים גדול מעץ מלא ולהתאים אותו לגודל המשרד כך שהוא לא יהיה גדול מידי אך גם לא קטן מידי.

לעובדים השונים רצוי לרכוש שולחנות אישיים ונוחים בהם יוכלו להניח את כל החפצים הנחוצים להם בנוחות וכמובן לצייד כל אחד ואחת בכיסא נוח.

ולמה צריך לשים לב כשרוכשים ריהוט משרדי איכותי ?

כאשר אתם רוכשים ריהוט משרדי איכותי רצוי שתשימו לב לסגנון הריהוט ותנסו להתאים אותו למשרד עצמו בצורה הטובה ביותר. חשוב לעשות שימוש בהתאמת צבעים הולמים ואם יש צורך אז גם לשכור איש מקצוע שיכוון אתכם לממש עיצוב דקורטיבי הראוי ביותר.

רהיטים למשרד באיכות גבוהה עולים יותר אך חשוב שתבינו כי ריהוט איכותי, לעומת ריהוט זול, מחזיק מעמד זמן רב יותר ולכן הוא גם נחשב משתלם יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה