יום שלישי, 9 ביוני 2020

מענה אנושי לעסקים

לקוחות שיוצרים קשר עם עסק מסוים מצפים לקבל בצד השני מענה אנושי. כאשר יש בצד השני מענה אנושי, הלקוחות מרגישים רגועים יותר ויודעים בדרך כלל שיש להם על מי לסמוך. למעשה, דווקא היום ברורה החשיבות של מענה אנושי לעסקים יותר מכל תקופה אחרת בהיסטוריה. על אף שלכאורה מענה ממוחשב יכול לתת פתרון דומה, הלקוחות מעדיפים את המענה האנושי ומוכנים גם לשלם עליו תוספת מחיר.

מכל האמור לעיל אפשר להבין את היתרונות של מענה אנושי לעסקים ללקוחות. עם זאת, הצד השני של המטבע הוא כמובן היתרון של השירות הזה עבור בעלי עסקים. אם בעלי עסקים מחפשים דרך לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם, כדאי להם להביא בחשבון את הערך המוסף של המענה האנושי ולשלב אותו בעסק כמה שיותר מוקדם.


איך משלבים מענה אנושי לעסקים?
עד לפני מספר שנים ניתן היה לשלב מענה אנושי לעסקים רק באמצעות גיוס כוח אדם והקמת מחלקות ייעודיות. הקמת המחלקות וגיוס כוח האדם דרשו משאבים רבים והשקעה של זמן וכסף, מה שלא תמיד הוכיח את עצמו או היה רלוונטי עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים. עם זאת, כיום המצב שונה לגמרי וניתן ליהנות מהיתרונות של מענה אנושי לעסקים גם בשיטה של מיקור חוץ.

השיטה של מיקור חוץ מאפשרת לבעלי עסקים קטנים להעמיד לרשות קהל היעד והלקוחות שלהם מענה אנושי – אבל ללא צורך בגיוס כוח אדם והקמת מחלקות ייעודיות. בפועל, מה שקורה זה שבעלי העסקים משלמים סכום מסוים מדי חודש. תמורת התשלום החודשי, בעלי העסקים למעשה משתמשים בשירות מענה אנושי חיצוני. אבל מבחינת הלקוחות, אין לזה משמעות והמענה האנושי הוא של העסק שאליו פנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה