יום ראשון, 17 באפריל 2016

פרויקט תמ"א 38



שיפוץ הבניין הישן שלכם היה יכול להיות, בעבר, תהליך ארוך ומסורבל במיוחד מכל בחינה
לא מעט מאתנו חיים בבניינים ישנים למדי. זוהי עובדה קיימת, שנובעת מכך שחלקים נרחבים מאוד מערים מרכזיות בארץ עדיין מאופיינים בבנייה של שנות השישים והשבעים, ומאידך רבים מאתנו רוצים לשפר את איכות החיים בבניין שלנו ולהפוך אותו לנעים יותר ואיכותי יותר למחייה. עם זאת, תהליך שיפוץ שכזה יכול להיות תהליך מסורבל למדי, אם לא יודעים כיצד לגשת אליו – וכיום באמצעות תמ"א 38 מדובר בתהליך שיכול להפוך פשוט הרבה יותר.

תוכנית תמ"א 38 מאפשרת לרבים מכם לשדרג את איכות החיים שלכם באופן ניכר
תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה, שידועה בשמה הנפוץ יותר תמ"א 38, היא תוכנית שמטרתה בראש ובראשונה היא אכן לשפר תשתיות מיגון של בנייה ישנה בארץ כך שהן תתאמנה למיגון מודרני בפני רעידות אדמה. עם זאת, כפועל יוצא יכולות ועדות מקומיות לתכנון ולבנייה לאשר בגזרתן שיפוצים נרחבים בבניינים מיושנים – שיפוצים שיכולים לנוע בין חיזוק פשוט של המבנה לבין אפשרויות של הרחבת יחידות דיור קיימות והוספה של קומות חדשות בבניין, מעלית, חניה ועוד. כעת, ברור מדוע פרויקט תמ"א 38 הוא אפשרות שרבים שואפים למצוא בה הזדמנויות איכותיות.

אם אתם גרים בבניין ישן ללא תשתית מיגון מתאימה, הגיע הזמן לעשות קפיצה קדימה
אם גם אתם חיים בבניין מיושן למדי, ללא תשתית מיגון מתאימה מבחינת רעידות אדמה (לרוב מדובר בבניינים שנבנו לפני תחילת שנות ה-90), הרי שככל הנראה גם אתם יכולים לשפץ את הבניין שלכם במסגרת תמ"א 38. חפשו אפשרויות איכותיות שונות במסגרת זו, ובהסכמה עם הדיירים האחרים בבניין שלכם הצעידו את איכות החיים בבית שלכם באופן משמעותי קדימה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה