כדי לתת לכם את
השירות הטוב ביותר הנציגים של הטלפוניים של 012 עוברים הכשרה מקיפה. אין זה משנה
אם אתם כבר לקוחות של החברה, אם אתם מתכננים להיות לקוחות החברה או אם אתם רוצים
לברר פרטים שונים, אתם בוודאי רוצים לדעת שאתם מגיעים אל השירות הטוב ביותר. נציגי
החברה עוברים הכשרה מקיפה ואין זה משנה על אלו שאלות הם עונים או באיזו שפה הם
נותנים שירות.
הכשרה בתחום שירות
לקוחות
כדי לקבל את השירות
הטוב ביותר כאשר אתם יוצרים קשר עם מספר הטלפון של 012 הנציגים עוברים הכשרה בתחום
שירות לקוחות. הנציגים נבחרים בקפידה רבה כדי לבדוק שהם אכן מתאימים לתחום זה
ולאחר מכן הם עוברים קורס שעוסק בתחום השירות.
הכשרה בנושאים השונים
שהחברה עוסקת בהם
הנציגים של חברת 012
עוברים הכשרה בכל מה שנוגע אל שירותי החברה. לכן, בין אם אתם לקוחות פרטיים ובין
אם אתם לקוחות עסקיים, תגלו כי הנציגים שעונים לכם עוברים הכשרה בתחום. כדי ליצור
שירות טוב כשאתם מתקשרים אל מספר הטלפון של 012 הנציגים עוברים הכשרה ספציפית למתן
מענה על כל שאלה שהם מתמחים במתן מענה עבורה (בין אם אתם לקוחות עסקיים או לקוחות
פרטיים).
למידע נוסף לחץ כאן - 012 מספר טלפון
הקלטות לצורך שיפור השירות
של הנציגים
חלק מהשיחות של החברה
מוקלטות מתוך מטרה לשפר את שירות הלקוחות. החברה מספקת ללקוחות שלה לא רק שירות
טלפוני אלא היא נותנת גם מענה והתאמה של השירות ללקוחות עצמם. לכן, חלק מהשיחות
מוקלטות לצורך בקרת איכות. ההאזנות לשיחות מתבצעות על ידי מנהלי המחלקות והאחראיים
על השירות וכתוצאה מכך כאשר יוצרים קשר עם מספר הטלפון של 012 מקבלים שירות
מנציגים שעברו הכשרה לתפקיד.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה