יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

אבן מזל



אבן מזל היא אבן אשר מיועדת לחזק תכונות אצל מי שנושא אותה. את האבן ניתן להתאים לאדם לפי המזל שלו כשלכל אחד יש מספר אבני מזל שיכולות להתאים לו. האבן יכולה לחזק את החולשות של האדם ולעזור לו להתגבר על קשיים ויכולה לשמש עבור חיזוק של תכונות חיוביות על מנת להביא אותן לידיי ביטוי. את האבן המתאימה למזל ולאדם יכול להתאים מישהו מנוסה ומקצועי.

התאמה לפי מזלות
לכל מזל יש מספר אבני מזל אשר מתאימות לו. כיוון שלכל מזל יש מספר אבנים שיכולות להתאים לו, חשוב להתאים לא רק את האבן לפי המזל אלא לפי הדרישות השונות אותן מצפה הנושא אותן להשיג. ההתאמה הראשונית והבסיסית ביותר כאשר מחפשים אחר אבן מזל היא התאמה בין המזל של העונד לבין אחת האבנים שמתאימה למזל.

אבן מזל כתמיכה
אבן מזל יכולה לעזור למי שנושא אותה ולתמוך בו. מי שנושא את האבן יכול לבחור אבן לפי קושי שנמצא בחייו, קושי עליו הוא רוצה להתגבר.  אפשרות נוספת בבחירת אבן המזל היא רצון להביא לידי ביטוי תכונות חזקות. לעיתים אנשים חשים כי הם בהתמודדות מתמדת בחייהם והם כל הזמן צריכים להתמודד עם התכונות החלשות שלהם, אך הם רוצים דווקא להשתמש בתכונות החיוביות שלהם, אבן מזל תוכל לעזור להם להביא את התכונות החיוביות מלכתחילה לידי ביטוי.

התייעצות אישית
כאשר רוצים להתאים את אבן המזל המתאימה ביותר, אפשר לעשות זאת לפי בחירה מאחת האבנים אשר מתאימות למזל והבחירה יכולה להיעשות בהתאמה אישית. לכל מזל יש מספר אבנים אשר יכולות לחזק אותו ואין ציפיה כי האדם לבד יבחר לעצמו את אבן המזל שנראת לו. האדם יוכל לעשות התייעצות שתתאים לו את האבן המיועדת לצורך שלו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה